Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har begynt å jobbe på Shell/-7eleven og er ikke 100% komfortabel med alt enda.

Drømte at jeg var alene på jobb, og en fyr bestilte burger (hat). Så kom en dame og ville bare betale for tre wienerpølser førjeg begynte å lage burger, så hun slapp å vente. Jeg prøvde å forte meg. Problemet var bare at hver gang jeg slo inn en pølse, så la systemet på en ekstra vare, nemlig "2 kalver". En wienerpølser, to kalver. Ble stresset ut av en annen verden.

Våknet og var svett nedover ryggen! :p

Aner ikke hvor inspirasjonen til en så dyp og sofistikert drøm kom ifra..

Jeg skulle nemelig kjøpe toalettpapir, og det skulle visst resten av byen og.

Var veldig overrasket og forstod ikke helt hvorfor alle var så desperate. Det var til og med ett par gamle damer med gåstol,som kunne minst vunnet ett par OL-medaljer slik dem snappet til seg pakken toalettpapir for å sette gåstolen i hyperdrive ut av den yrende folkemassen og til kassen. o_O

Det siste jeg ser før jeg våkner var sjidspruten stod som fontener i køen forran kassene 50 meter fra meg.

Da ble jeg redd for å bli smittet, og våknet.

Annonse

Jeg drømte at jeg var på vei ut dørene da en svær fargerik fisk hoppet rett inn i stuen min:confused:.

Jeg satte i gang redningsprosjektet av denne fisken. Det skulle vise seg å bli litt av et prosjekt..

Jeg klarte ikke bære den for den sklei ut av armene mine. Den havnet sjokk, den sluttet å puste. Jeg fikk liv i den igjen. Tilslutt fikk jeg den i badekaret og den livnet til etter sin døden nær opplevelse.

Jeg fikk aldri fraktet fisken ut til sjøen.

Men innen jeg våknet hadde jeg og fisken blitt venner og begynt å snakke sammen.:confused:o_O

Drømte at jeg vant 2 milioner i tipping av noe slag..

i drømmen sjekka jeg spillerkontoen, og fant 200k , pengene i drømmeland gikk tydligvis ikke inn på vanlig konto, så måtte føre over i bolker på 200k i gangen :p

Våkna, sjekka vikinglottoen, ble skuffa... :(

Jeg drømte her om natta at jeg fikk kontrollen over en haug med orcer fra Warhammer: Dawn of War-spillet. Altså, i virkeligheten. Fant ut at det var på tide å gi seg med Warcraft/Warhammer da, og heller gå over til Football Manager...

GS-NPC-WARBOSS+NOGAZ-COLOUR-adrian+smith-lores.jpg

Drømte at jeg vant 2 milioner i tipping av noe slag..

i drømmen sjekka jeg spillerkontoen, og fant 200k , pengene i drømmeland gikk tydligvis ikke inn på vanlig konto, så måtte føre over i bolker på 200k i gangen :p

Våkna, sjekka vikinglottoen, ble skuffa... :(

Det er et tegn på at du må tippe idag! :o (jeg tipper alltid rett etter jeg drømmer at jeg vinner, men vinner aldri...)

Venninna mi drømte at hu vant 1 mill på flaxlodd, dro på jobb solgte masse flaxlodd, og en av de kundene kom tilbake og hadde vunnet 1mill på flaxlodd den dagen (høres ut som jeg bare finner på dette, but it's true;) )

Jeg drømte her om natta at jeg fikk kontrollen over en haug med orcer fra Warhammer: Dawn of War-spillet. Altså, i virkeligheten. Fant ut at det var på tide å gi seg med Warcraft/Warhammer da, og heller gå over til Football Manager...

Støtter deg i den. Meget fornuftig. FM er og blir det beste spillet, ever! *totalt FM-idiot*:D

I natt hadde jeg en helt syk drøm, den var ganske jævlig til tider faktisk haha, ble glad da jeg våknet! Og den ga NULL mening!

Ok av det jeg husker så startet den med at jeg skulle besøke noen folk for å se på deres livsstil, som gikk ut på å skade hverandre? Alt var et spill, hele livet liksom, og det var normalt å dø.(skjønte grunnen til dette senere)

Så besøker denne mannen og når jeg kommer ser jeg at bikkja hans har et godt grep rundt noe (det var noe ille, type en baby eller noe) så han begynte å slå hunden sin i ansiktet for å få den til å slippe og da gikk den til angrep på mannen og den ville også ta meg. Jeg var livredd så jeg løp min meg (da med mange venner som jeg ikke aner hvem var eller hvor kom fra!).

Vi løp fort, aka twilight fort haha! Og vi måtte fortsette å rømme hele livet liksom. Også skadet jeg meg, leggen sprakk ish og jeg blødde som F! Men så kom en random gammel dame(hun gikk på tur hun haha!) og fikk stoppet det. Så løp/fløy vi videre.

Senere varde tmye sniking rundt for å stjele høner, gress og ting for å overleve wtf.

SÅ kom forklaringen da! Vi var døde alle sammen, det er derfor de menneskene hadde denne leken med livet fordi de visstman ikke ville dø. MEN det var bare de slemme som drev sånn, de gode bare var døde og bare chilla haha. Vi hadde en baby i gjengen vår(men som oppførte seg som en voksen da, aka Stewie fra Family Guy) og jeg fikk se hvordan han døde. Han var på skolen (dette var visst i Kina og ja, der går visst babyer på skole haha) også kom det terrorister og skjøt alle sammen, jeg bokstavelig talt så barn livredde og bli skutt og drept, det var grusomt.

Derfor skulle vi finne de vise oppe i nord/vest og legge en plan for hvordan vi kunne ende denne kampen de onde drev med.

SÅ VÅKNET JEG TAKK OG LOV! Nå tør jeg ikke å sove mer haha.....

• 5 uker senere...

Annonse

Tråd om draumar! Hurra, det er kjekt!:D Ser den har vore daud ei stund, så får prøve å riste liv i den;)

Her om natta drøymde eg følgande:

Eg har ein veldig god venn (som eg er litt forelska i), som eg ikkja har sett på ei stund. No hadde det seg slik at at han skulle kome på besøk! Eg var veldig glad og spent, men ting drog veldig ut og vi møttest jo aldri:( Til slutt var han der plutseleg:) men akkurat i det eg skulle til å henge meg rundt halsen hans og gi han ein goood klem....så vakna eg!:cry: :cry:

Det var ein utruleg dårleg start på dagen, for å seie det sånn(n)

• 3 uker senere...

I natt drømte jeg at jeg var på besøk til bestevenninna mi og typen hennes, da de var med i et reality tv-show hvor de måtte bade med blåhval. Jeg var på et rom sammen med en av mennene som jobba der, da han begynte å ta på meg, så jeg ba han om å stoppe også prøvde han å slå meg ut, men da blocka jeg og ga han ballespark og knocka han ut, så sprang jeg. Han meldte fra til politiet om at han var blitt overfalt uten grunn, så jeg måtte rømme fra dem. Jeg hadde på meg reflex vest og lue for some reason, og prøvde å gå på trikken, men hele systemet var fucka så jeg tapte masse tid, men kom meg enda på. Så kom politiet på med hunder for å finne meg, men jeg begynte å kose med hundene så de sladra ikke til politiet...

:huh:

I natt(i dag, nattevaktdøgnrytme) drømte jeg at jeg spiste maaaasse dronningsjokoladekjeks. Kan nevnes at jeg vurderte å kjøpe dette før gårsdagens vakt, men tenkte at jeg kunne vente til jeg har fri og faktisk kan kose den framfor å kjedespise.

Nå har jeg ikke lyst på dronningsjokoladekjekt. :D

• 9 måneder senere...

Tar opp denne jeg. Hadde tenkt å lage en slik tråd, men den var jo allerede her.

I natt drømte jeg at jeg mistet telefonen min i do. Den ble selvfølgelig ikke ødelagt av vannet, men veldig full av bakterier. Måtte ta alle delene fra hverandre og klore med q-tips. Når jeg stod opp nølte jeg litt før jeg strakk ut handa og tok telefonen.

Drømte også at det var salg på BMX-sykler. Har ønsket meg det siden jeg var liten. Kostet bare 2000kr for en epic en. Desverre drømte jeg før jeg fikk kjøpt noe som helst. :shifty:

Den teiteste drømmen jeg har hatt er uten tvil da jeg drømte at jeg, Harry, Hermine og Ronny måtte stikke av fra Voldemort på tre brune ponnier. Etter mye løping kom vi frem til et hotell jeg hadde bodd på i Manchester for typ fire år siden, og jeg sa til Harry at han måtte løpe opp og gjemme seg. I mellomtiden morfet jeg og Hermine de tre ponniene sammen, slik at det ble én usannsynlig tjukk ponni. Så kom Voldemort og spurte hvor Harry var. Jeg svarte "vet ikke, men se på denne tjukke ponnien! Vi må få den inn i heisen!". Det synes Voldemort at var en god idé, for han tok med seg ponnien inn i heisen, men siden dette var en ponni med vekten av tre ponnier, ble det for tungt for heisen, og det endte med at den kollapset og at Voldemort døde i heissjakten…

Tror ikke jeg skal lese Harry Potter igjen med det første. :cautious:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...