Magsa Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Om du fikk velge ETT matprodukt som du måtte ha spist hver eneste dag for resten av livet..hva hadde du valgt? Siter
CelineMaria Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Kalkunskinke, haha............ Nei forresten, sjokoladeproteinrøre med kokosmel, kakaopulver, sukrinmelis og proteinpulver. NEI, nå vet jeg det: questbarer! Siter
Aslak Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Egg. Er vel den mest komplette næringskilden vi har? PlastBox 1 Siter
CelineMaria Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Aslak skrev: Egg. Er vel den mest komplette næringskilden vi har? Hadde blitt bra lei egg etterhvert Til trådstarter: er det lov med krydder/søtning? For da ville egg være et bra alternativ! Siter
Magsa Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Skrevet 8. mai 2013 "_Marie_ skrev: Hadde blitt bra lei egg etterhvert Til trådstarter: er det lov med krydder/søtning? For da ville egg være et bra alternativ! Ja, det er lov:) Siter
Gjest Slettet Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Fitness93 skrev: Om du fikk velge ETT matprodukt som du måtte ha spist hver eneste dag for resten av livet..hva hadde du valgt? Kjøtt: type indrefilet eller noe Bare å krydre forskjellige! Siter
Tamadeus Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Når du først blir lei av egg, så tar det laaaang tid før du vil spise det igjen. Jeg har gått fra 3egg om dagen til nå å ikke ha spist ett på over 1 år, jeg har mistet helt lysten for det. Kesam mage vanilje tenker jeg. Siter
LeanMachine Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Sjokolade VegarL, Magsa, Bambi og 4 andre 7 Siter
CelineMaria Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "LeanMachine skrev: Sjokolade :jimlad: HOW could I forget?! Jeg foreslår fortsatt questbarer da. Da får du både sjokolade, frukt og peanøttsmør. Siter
LeanMachine Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "_Marie_ skrev: :jimlad: HOW could I forget?! Jeg foreslår fortsatt questbarer da. Da får du både sjokolade, frukt og peanøttsmør. Æsj, peanøttsmør. Fortsatt sjokolade Siter
CelineMaria Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "LeanMachine skrev: Æsj, peanøttsmør. Fortsatt sjokolade ÆSJ peanøttsmør?! Bor vi på samme planet eller? LeanMachine 1 Siter
LeanMachine Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "_Marie_ skrev: ÆSJ peanøttsmør?! Bor vi på samme planet eller? Jupp, det smaker æsj, æsj og æsj. VegarL, FatFighter Malm og Tonje_86 3 Siter
Fredrik86 Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Svigers grilla entrôte eller nakkekoteletter:) Siter
jallajalla Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Herbalifeshake. Alt du trenger for et velbalansert kosthold! eelise og TMHL 2 Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 siden du sier kun et produkt regner jeg med du mener det ikke ville hatt noe å si på helse og kropp - siden vi trenger mye mer for å fungere ordentlig, og om det var sånn at vi forble fitte og flotte ville jeg sagt ben and jerrys is eller kebab, lett! Om det skulle være realistisk ift sunnere valg ville det falt på frossen grønnsaksblanding eller kyllingfilet - beste som fins:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.