Gå til innhold

Homeopat mener styrketrening gir åreknuter i pungen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
http://www.dagbladet.no/2013/04/20/tema/foreldre/klikk/helse/26777095/

Hva sier dere gutter? Har homeopaten rett? o_O Er pungåreknuter et stort problem?

Haha!

1) En homeopat, jeg stoler like mye på rådgiving fra en sjaman.

2) Alternativ medisin, se punkt 1.

3) Måtte sjekke froyaklinikken.no som er arbeidsgiver, her var det et sammensurium av akupunktur, urtebehandlinger, fotsoneterapier og alt mulig annet en ikke trenger medisinstudiet for å bedrive.

Barnløshet

6980,- for 15 behandlinger.

Inneholder; hormonell utredning, plan for vitamin- mineral- og urtetilskudd, kostholdsveiledning og behandling med homeopati, akupunktur og fotsoneterapi.

7000 kr for at noen skal gi deg en multivitamin, fortelle deg at du bør spise bedre, røre deg mer, gi det en vannmiksdur og massere beina dine ?

Multivitamin/mineral + en kopp grønn te + rumble roller + "Rate my diet" tråden er et betydelig billigere og bedre alternativ.

Haha, no pain, no gain right? Heller det en å få satt nåler i pungen av ei new-age skreppa

Reflexology - What You Need to Know

Det her skal visstnok lindre/fjerne åreknuter..

Behagelig, avslappende, berøring av problemområdet...

Lurer på om ikke alternativ medisin har noe for seg likevel.

Fokuserer primært på hender og føtter, men kan også brukes på andre områder... Det er også vanlig å bruke babyolje ;)

Annonse

Gjest Hanne_

Spørsmålet er: Hvordan kan akkurat styrketrening gi åreknuter i pungen? Hvorfor er de som løfter vekter spesielt utsatt, og ikke de med fysisk krevende arbeid f.eks?

:eek:

Etter litt googling sier internett at det er et reellt problem hos 15% av menn. Så det er kanskje litt slemt å le?:censored:

Et råd var:

man bruke sportstruser med ekstra støtte

SportsTRUSER faktisk.

Kom gjerne med erfaringer :!:

Gjest Hanne_

Ja, hvorfor spørr dagbladet den verste av den verste sorten av alternativfolket :rolleyes: Kanskje det er litt sannhet i påstanden, kanskje ikke.

NOEN som våger å gi pungåreknuter et ansikt utad? Dette hadde jeg aldri hørt om før.

Mange kvinner opplever åreknuter uten at man kan sette fingeren på hvorfor i mange tilfeller. Om man prøver å få kvinnfolket sitt på tjukka bør man vel være villig til å prøve/droppe noe om man sliter med oppgaven.Eller slik en del statuser er på fb akkurat nå: "Fin liste over ting for menn som IKKJE vil ha barn."

...Men må innrømme at jeg stusset over den vektløftingsdelen da jeg leste det. Lurer på det samme!

Det at det er en homeopat som kommer med uttalelsen gjør at jeg ikke gidder å ta det seriøst. Og det kan jo være uheldig ettersom åreknuter på rognpåsan rammer 15 pst av menn. Men homeopat.... well, there's yer problem...

Annonse

http://www.bergensk.net/assets/applets/PROGRAM_1.pdf

Her står det at det er viktig å stramme skrittet, kanskje vi har gått glipp av noe? :D

Og for en knebøyteknikk! Ser jeg har sovet i timen når de lærte bort god teknikk ja.

http://www.bergensk.net/assets/applets/PROGRAM_1.pdf

Her står det at det er viktig å stramme skrittet, kanskje vi har gått glipp av noe? :D

Hvilken skroting har skrevet det der? Jeg får vondt i hele meg av språket og orddelingsfeil.

Er forøvrig heller ikke spesielt imponert over den tekniske utførelsen som blir vist på bildene. :confused:

Hvilken skroting har skrevet det der? Jeg får vondt i hele meg av språket og orddelingsfeil.

Er forøvrig heller ikke spesielt imponert over den tekniske utførelsen som blir vist på bildene. :confused:

Vet ikke hvem, men den ligger på sidene til Bergen SK. Syns det er et mesterverk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...