Gå til innhold

Hvilke sko bruker du, hvilke merke trives du best med?


Norskefaa

Anbefalte innlegg

Dersom du trenger ankelstøtte, bør du kanskje holde deg unna inov-8. Ankelstøtte er en mangelvare, men de har lav profil som hindrer overtråkk.

Skal undersøke litt etter jeg har fått vært og sjekket foten/føttene mine, jeg liker litt lav profil på de fleste sko da det føles mer komfortabelt ut. Evt får jeg jukse og bruke sokker med mer støtte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser de har Sketchers på http://www.zalando.no, http://www.brandos.no og http://www.footway.no

Vet forøvrig ikke noe om utvalg, eller om disse butikkene er "legit"

Utifra det jeg vet, så er amazon.com den eneste "legit" forhandleren til europa. Vet ikke hvor zalando.no osv får sine prod fra men det er mye fakes ute og går, kan gjøre litt research om det finnes noen 'norsk' forhandler.

(Eneste grunnen til jeg bruker skechers er fordi ingen andre har de, og de er kule.#hipster)

2059196pmultiview.jpg

Måtte ha disse først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Liker god bakkekontakt når jeg først og fremst løper. Så Mizuno Musha 5 er fantastisk! Veldig god Apx såle, som gir god komfort, ser bra ut og fin farge :) Veldig lett sko med tanke på den er egnet mest til konkurranse og intervalltrening. Har vært en tilhenger av Nike og Asics tidligere, men akkurat nå er jeg Mizuno-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverger til asics :) Beste løpeskoa. Finn ikke på å kjøp det Nike Free til å løpe med; de funker på mølla, men de har skikkelig dårlig stabilitet. Om du skulle gå for nike ville jeg isåfall tatt lunarglide-modellen. Asics har utrolig mye forskjellig både når det kommer til pronasjon, demping osv. <3asics<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder joggesko/løpesko kjøper jeg ut i fra pronasjon, steg og generelt mitt behov. Å kjøpe tøffe nike-sko bare fordi at alle venninnene mine har det er absolutt uaktuelt. Når jeg trener styrke går jeg i flate sko, men løper jeg bruker jeg ordentlige joggesko som er tilegnet meg. Asics Gel-Nimbus 13 er de jeg har for tiden nå :)

[ATTACH]103197[/ATTACH]

Ellers på fritiden trives jeg best med høye hæler, eller helt flate (nøytrale og til hverdagsbruk). Alt ut i fra hvilke klær jeg har på meg, pluss dagsform.

post-7680-14440939098591_thumb.jpg

post-7680-14440939087404_thumb.jpg

post-7680-14440939090827_thumb.jpg

post-7680-14440939097826_thumb.jpg

post-7680-14440939098212_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...