Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er faktisk så rar at jeg mener det ikke finnes smak, når noen sier smaken er som baken så tenker jeg nei, smaken er ikke som baken.

Alle er programmert ut ifra DNA som vi alle deler til å finne det samme tiltrekkende.

Som oftest handler det som å bli akseptert sosialt, i noen miljøer er det riktig å si at en liker slik eller slik.

Men alle synes Angelina Jolie har et usedvanlig pent ansikt, det spiller ingen rolle om en gutt sier til meg "æsj nei" - jeg tror ikke på han, han lyver.

Det kan være fordi han er ukomfortabel med sine egne tanker, følelser og attraksjon rundt dette.

Jenter kan ofte si æsj og nei og huff om de ser en mannekropp de er tiltrukket av, rett og slett fordi de er satt ut av sin egen fittesaft som plutselig begynne å bli produsert i høy hastighet.

Jeg er vokst opp med et Rockeband som mine bestevenner og jentene de tiltrakk seg var ofte jenter som mente guttene skulle være tynne og hengslete og de sa ofte til meg at de synes jeg var stygg og armene mine var stygge osv.

Men merkelig nok ville de kjenne på armene mine etter litt alkohol alikevel.

Kompromisser og stil har også veldig mye å si, om jeg gror helskjegg og lar håret gro som jeg har gjort noen ganger så skal plutselig studinner som studerer typiske fag som er tungt påvirket av sosialistisk kultur med et sterkt sosialistisk pensum på Universitet snakke med meg og gud så gøy de synes jeg var.

Klipper jeg meg sånn midt i mellom kort og er nybarbert og går med en helt normalt tettsittende skjorte vil de plutselig ikke snakke med meg og kan si veldig stygge ting til meg helt ut av det blå, en jente som ikke kjente meg igjen stakk en finger i munnen og gjorde sånn spy bevegelse til vennene sine.

Mens ifjor når jeg hadde lengre hår og nesten talibansk-skjegg så insisterte hun på bli med meg hjem fra byen.

Hva mennesker sier de er tiltrukket av er sjeldent hva de egentlig er tiltrukket av, men strengt styrt av deres omgivelser og hva de må gjøre for å overleve sosialt i sin gruppe.

Makan til tøys, bullshit, synsing og svada er det jammen lenge siden jeg har vært utsatt for.

Personlig synes jeg ingenting med Angelina Jolie er hot. Leppene hennes ser ut som de har eksplodert i ansiktet hennes.

Måten du legger opp synsingen på tyder på at du mener alle i bunn og grunn synes nøyaktig det samme er hot/pent.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å argumentere for engang. Jeg har kamerater som har vidt forskjellige preferanser innen jenter: noen jakter de høye, noen jakter de lave (uavhengig av hvor høye de er selv), noen foretrekker de tynne, andre foretrekker jentene lubne. Det er etter mange år rimelig lett å se hva som er 'typen' deres, og det er lett å se at de jakter denne samme typen til stadighet på f.eks. byen.

Helt ut av(nesten;) det blå kommer lille meg inn og mumler noe om at Angelina Jolie er noe av det lekreste jeg har sett(ja, jeg er dame:oops:) Kan bare ikke noe for det-sikler verre enn gubben og tenåringspodene her når hun er på skjermen..(prøøøver å skjule det åff kårse, heh:cool:) Vet bare ikke hva det er med den damen der altså, menne.... eggstokkene verker når jeg ser ho. Store lepper? JA. For tynn stort sett hele tiden? JA. Men gud, for ei snasen dame...:mad:

Afterall du har ikke forstått en dritt - hvor har jeg nevnt høyde?

En jente er pen uansett om hun er høy eller lav, er hun pen så er hun pen.

Get it?

Om Angelina Jolie er 165cm eller 185cm spiller ingen rolle, hun er pen.

Om puppene hennes er små, mellomstore, store eller digre så spiller det ingen rolle, selve formen er PEN.

Er det mulig å forstå så lite, det er lenge siden jeg har blitt så visuelt voldtatt av et svar, det føles som om jeg har lagt meg naken i en bilvask.

Afterall du har ikke forstått en dritt - hvor har jeg nevnt høyde?

En jente er pen uansett om hun er høy eller lav, er hun pen så er hun pen.

Get it?

Om Angelina Jolie er 165cm eller 185cm spiller ingen rolle, hun er pen.

Om puppene hennes er små, mellomstore, store eller digre så spiller det ingen rolle, selve formen er PEN.

Er det mulig å forstå så lite, det er lenge siden jeg har blitt så visuelt voldtatt av et svar, det føles som om jeg har lagt meg naken i en bilvask.

Jeg ser du selv valgte ut de punktene i svaret mitt som passet deg. Du valgte f.eks. å ignorere det at noen liker tynne jenter, mens andre liker de formfulle, chubby, sexylubne, whatever.

Du presterer for det meste å nevne alt utenom former, som er temaet (forutenom pupper da).

Du sier at afrikanere 'liker store rumper' fordi, mer eller mindre, i nøden spiser selv fanden fluer.

Så vidt jeg vet, så var vel det å være ansiktspen aldri temaet i denne tråden om kvinnelige FORMER, (Ser du, jeg gjorde bokstavene ekstra store, slik at du skulle få det med deg. Værsågod. Du trenger ikke takke meg.), så i grunn er denne synsingen din helt fuckings irrelevant.

Kos deg i bilvasken, du.

Annonse

Det er nok lettere om du prater om deg selv Rock, enn å prate om hva alle mannfolk liker (er programert til). Jeg deler ikke ditt syn, folk liker forskjellige ting. Hadde alle mannfolk likt en type dame, ville alle kvinner utviklet seg over årene til å se helt like ut.

Så Kate Moss mister automatisk sine flotte pene trekk dersom hun legger på seg 15kg? nei hun ikke gjør det, igjen du greier ikke å forstå hva jeg skriver så kos med deg selv og prøv å skriv noe mindre fuckings retarded.

Herregud mann, hvordan fikk du det til å dreie seg om ansiktstrekk? (Fordi jeg antar det er det du mener når du sier 'trekk'?)

Hvor i allverden sier jeg at en automatisk mister noe som helst av å legge på seg 15 kg?

Igjen, etter det jeg har skjønt fra denne tråden (hvertfall opprinnelig), så diskuteres det former og kroppsfasong. Ikke om Angelina har flotte ansiktstrekk eller ikke.

Det er nok lettere om du prater om deg selv Rock, enn å prate om hva alle mannfolk liker (er programert til). Jeg deler ikke ditt syn, folk liker forskjellige ting. Hadde alle mannfolk likt en type dame, ville alle kvinner utviklet seg over årene til å se helt like ut.

Du vet tydeligvis ikke hvordan utvikling fungerer... Med mindre alle stygge damer dør før de formerer seg, så vil det alltid finnes nye og bedre stygge damer. Det hjelper ikke på at stygge damer ofte må ta til takke med stygge menn :p

Annonse

Du vet tydeligvis ikke hvordan utvikling fungerer... Med mindre alle stygge damer dør før de formerer seg, så vil det alltid finnes nye og bedre stygge damer. Det hjelper ikke på at stygge damer ofte må ta til takke med stygge menn :p

Stygge foreldre kan gi pene avkom :p

Jeg liker ikke at ordet former på en kvinnekropp blir brukt som en unnskyldning for å ha en del ekstra fett her og der. Det går helt fint å ha en kropp med former og ha en normal fettprosent samtidig. Bilringer for eksempel er ikke kvinnelige former da både menn og kvinner kan ha dem.

Jeg liker ikke at ordet former på en kvinnekropp blir brukt som en unnskyldning for å ha en del ekstra fett her og der. Det går helt fint å ha en kropp med former og ha en normal fettprosent samtidig. Bilringer for eksempel er ikke kvinnelige former da både menn og kvinner kan ha dem.

Trenger det å være en unnskyldning?

Jeg er helt enig i at det går an å ha former med en normal fettprosent, men går det da ikke an å ha kvinnelige former med en noe høyere enn normalt fettprosent òg? Formene slutter da plutselig ikke å være kvinnelige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...