Gå til innhold

Noen som har lest "fettforbrenning gjort enkelt"?


Annix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fettforbrenning gjort enkelt er på 30 sider (om man fjerner bilder og tomme sider) og koster 349.- Jeg synes dette er en alt for høy pris, uavhengig av forfatter og innhold. Da kan man like gjerne kjøpe "originalen" fra Lyle McDonald som er betraktelig lengre og en del billigere.

Når det er sagt - Silje Mariela er flink og boken er på norsk. Det er to positive ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar!

Det er med andre ord ikke mer hokus pokus enn tung styrketrening og et fornuftig kosthold (høyt proteininntak og passe kalorinivå)?

Hva er hovedltrekkene i Lyle's bok? Er det mest fokus på styrketrening eller implementerer han kosthold også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mer hokus pokus enn styrketrening, med innslag av kardio/intervall-økter over tid.. og dietter. Kaloriinntak på 1500-1700 om dagen,blir litt for lite for meg iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettforbrenning gjort enkelt er på 30 sider (om man fjerner bilder og tomme sider) og koster 349.- Jeg synes dette er en alt for høy pris, uavhengig av forfatter og innhold. Da kan man like gjerne kjøpe "originalen" fra Lyle McDonald som er betraktelig lengre og en del billigere.

Stubborn fat solution?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke noe annet i den boka enn hva du kan finne gratis på nettet, så prisen er nok en smule stiv ;)

Edit; Selv om hun er flink så syns jeg det hele blir fryktelig kommersielt..."kjøp boka mi og les alle hemmelighetene, aldri før lest/skrevet/sett" liksom...og det stemmer jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke noe annet i den boka enn hva du kan finne gratis på nettet, så prisen er nok en smule stiv ;)

Edit; Selv om hun er flink så syns jeg det hele blir fryktelig kommersielt..."kjøp boka mi og les alle hemmelighetene, aldri før lest/skrevet/sett" liksom...og det stemmer jo ikke.

Jeg syns hele opplegget der er litt masete jeg. Men flink det er hun nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette et tips til en ny artikkel kanskje? Mange av folka her inne er kjempeflinke med kosthold, trening og fysiologiske prosesser i kroppen, og har sikkert lest en del bøker. Jeg kunne i hvert fall tenke meg en "anmeldelsesartikkel" av diverse bøker som tar for seg disse temaene! Jeg hadde virkelig hatt godt av å lese litt mer i bøker, men jeg klarer bare ikke å lese fiktive historier hele tiden. Jeg liker fakta jeg! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hele opplegget der er litt masete jeg. Men flink det er hun nok.

Copy that!

Føler meg nesten tvunget til å kjøpe både det ene og det andre når jeg er inne på bloggen.. det er dumt, for hun virkelr veldig flink.

Har dog aldri kjøpt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Copy that!

Føler meg nesten tvunget til å kjøpe både det ene og det andre når jeg er inne på bloggen.. det er dumt, for hun virkelr veldig flink.

Har dog aldri kjøpt noe.

Jeg har heller ikke kjøpt noe. Vurderte det men fant info andre steder. Også gidder jeg ikke å lese bloggen lenger av den grunn av at det er masete ... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, jeg skjønner jo at både hun og Sandviken har dette som levebrød, men nettsidene deres blir veldig sånn... KJØP NÅ! GÅ IKKE GLIPP AV DETTE! Hemmelighetene du har ventet på! Løsningen på alle dine problemer!

Etc etc...for meg blir det litt sånn scam-følelsepreg over nettsidene da, og det er så synd at alt det der kan du finne på nettet bare du gidder å lete...

Edit: Fikk forøvrig "myter om din fettforbrenning" eller noe sånn fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...