Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha! Herlig at det finnes en likesinnet :p Spesielt denne her med romtemperert drikke og meieriprodukter får folk til å rynke på nesa :p

Haha, jeg har fått noen rare grimasjer for dette. Spesielt skyr synes jeg er spesielt ufint rett fra kjøleskapet. Da må jeg være så sliten at jeg ikke tenker over eller kjenner smaken på det jeg spiser :p

Fortsetter under...

Haha, jeg har fått noen rare grimasjer for dette. Spesielt skyr synes jeg er spesielt ufint rett fra kjøleskapet. Da må jeg være så sliten at jeg ikke tenker over eller kjenner smaken på det jeg spiser :p

Vi er virkelig soulmates tror jeg!! Skyr er best etter ganske lang tid i romtemperatur.. Kald skyr er.. rart :o

Annonse

Annonse

Jeg var så med helt til du nevnte chilien... Da må det nesten prøves?

Ja det skal ikke så mye til, jeg bruker kvernet og tørket chilli. Ikke veldig stor forskjell men like vel så mye bedre at jeg ikke gidder å spise det uten chilli lenger.

Prøv i vei :)

dette er ikke min "vane" men MÅ nevne det likevell fordi jeg syntes det er helt...sinnsykt! Foreldrenne mine hadde ei dame fra Colombia boende en stund - som aupair. Hun spiste følgende: Kneipbrød med et lag leverpostei og gulost over --> inn i mikroen slik at osten smeltet.. så_ostesmørbrød med leverpostei..:meh:

Pølser (grill, weiner, kjøtt - generelt alt) - må jeg alltid spise "rå". ELler - rett ut av pakka. Ikke noe koking, grilling eller steking. Vært slik siden jeg var liten drittunge. Helt seriøst - pølser smakes ikke like "Kjøttete" etter de blir varmet.. Kalde pølser ftw!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...