Msk87 Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 D blir litt for mørkt for min del finns myr mørkt innen house åg, men føle d e ganske forskjellig uansett Siter
sneipen Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Skrevet 4. juni 2013 "Msk87 skrev: Fekk d t !!! Sjekk ut albume ott - skylon Hørte en del på ott før. Msk87 1 Siter
lille-gille Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Bare Egil Band kan vel muligens kategoriseres som sært. Sjekk: Kom til Kongsberg Lovelyliller.com 1 Siter
Aslak Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "Eplet skrev: Er Kent sært?nei, men de har verdens beste/særeste b-side, på finsk;) "TaTa skrev: Høres i taxiscenen i The fifth element. En av mine favorittfilmer Den filmen er enorm da, luc besson, gary oldman og et av de beste lydsporene;) TaTa 1 Siter
Aurelius Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Immortal technique, ill bill, jedi mind tricks, tech n9ne, vinnie paz, kanskje ikke sært, men satan så bra musikk:) qqq, GrommiZ, Lena Ludvigsen og 1 annen 4 Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "lille-gille skrev: Bare Egil Band kan vel muligens kategoriseres som sært. Sjekk: Kom til Kongsberg jj.watt. hei. "Aurelius skrev: Immortal technique, ill bill, jedi mind tricks, tech n9ne, vinnie paz, kanskje ikke sært, men satan så bra musikk:) immortal sine tekster: Aurelius 1 Siter
David V Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 "VegarL skrev: Er en grunn til at norsk musikk ikke slår godt an utenfor sine grenser. Det er sær, spesiell musikk:p sier verken at det er dårlig eller bra, det er opp til hver enkelt;p Hovedgrunnen er språk og marknadsføring. VegarL 1 Siter
lille-gille Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 "Lz'Pv Bruh skrev: jj.watt. hei. immortal sine tekster: Mega-Watt! NFL fan? Siter
VegarL Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 "David V skrev: Hovedgrunnen er språk og marknadsføring. Ja. Spesielt språk spør du meg. Er noe med lyrikken på engelsk. Du kan si utrolig mye teit, men det høres bra ut. På norsk høres det bare rett og slett teit. Rart. David V 1 Siter
Knugen Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=3Db-T2kCrWw Current 93 <3 Siter
Krembolle Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 Aurelius Jedi mind tricks er jo ikke sær musikk Aurelius 1 Siter
amarita Skrevet 6. juni 2013 Skrevet 6. juni 2013 Hva som defineres som sært er så forskjellig...Endel jeg hører på blir oppfattet som super sært, mens det etter min mening sier mer om deres musikksmak enn min:).... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.