Gå til innhold

Andre som liker sær musikk her?


sneipen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nobro

Really? En ambient track og en låt av Robert Dougan, kvalifiserer det til sær musikk?:D Igjen får vi en demonstrasjon av den kulturelle kapitalen som besittes på dette forumet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av all musikk som lages er det der langt fra sært. bra musikk spør du meg:) sært så kan vi snakke om DDE, Sie Gubbba og uttallige andre norske artister ( norge er ett sært land, deal with it).

gimme more! finner mye bra i filmer:)

Er det sært med DDE, Sie Gubba, Hans Rotmo, Vømmøl Spellmannslag, Hellbillies, Åge Aleksandersen, Terje Tysland, etc.? :sick: Da kan jeg gjerne stille meg under som person med sær musikksmak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sært med DDE, Sie Gubba, Hans Rotmo, Vømmøl Spellmannslag, Hellbillies, Åge Aleksandersen, Terje Tysland, etc.? :sick: Da kan jeg gjerne stille meg under som person med sær musikksmak...

Er en grunn til at norsk musikk ikke slår godt an utenfor sine grenser. Det er sær, spesiell musikk:p sier verken at det er dårlig eller bra, det er opp til hver enkelt;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en grunn til at norsk musikk ikke slår godt an utenfor sine grenser. Det er sær, spesiell musikk:p sier verken at det er dårlig eller bra, det er opp til hver enkelt;p

Sant nok. Ganske sært i grunn, det er jeg enig i :) Men så har jeg noen venner i et miljø der slik musikk er standard på fest, spesielt ut over kvelden, så er nok derfor jeg klarer å høre på det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kent sært?

Dem skiller seg ut ifra mengden synes jeg. Men jeg er ikke noe ekspert på svensk musikk. Sett bort ifra.

Ny

Pink floyd er min favoritt, men er ivertfall ganske sært i min vennekrets ..
:huh:

Mye av pink floyds musikk burde blitt obligatorisk på ungdomsskolen. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Koffår går d kje an å trykka på plaaaaay, blir galen .... Lure sånn på om din sær musikk e d sama så min sæ

Tenkte det kunne være gøy å ha en liten tråd for "sær" musikk.

Jeg får vell slenge ut første og forhåpentlig ikke siste forslag. :p

Koffår får eg kje t å trykka på plaaaay, blir galen ... Lure på om din sær musikk e d sama så min sær musikk... Eg får vertfall hørra ofta, kor finne du den musikken maria???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...