Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var i går faktisk det! Holdt meg til knebøy i Smtih grunnet kneskade og frykt for "fri" knebøy.. Så hadde jeg første PT time i går, og da skulle jeg ta ekte knebøy mens han spottet meg, ellers hadde jeg aldri turt!

Og jeg tok 50kg x 10 * uten egentlig noen særlige problemer wiiii, kommer til å leve på denne følelsen i flere uke :D

Mine løft blir latterlige iforhold til halve forumet her, men mine beste treningsløft pr dags dato er: 2 sett på 40kg hantler sitte skulderpress 10rep, 10 rep 2 sett 50kg skråbenk hantler, 165kg 4rep markløft... :p ikke særlig iforhold til resten..

Annonse

Mine løft blir latterlige iforhold til halve forumet her, men mine beste treningsløft pr dags dato er: 2 sett på 40kg hantler sitte skulderpress 10rep, 10 rep 2 sett 50kg skråbenk hantler, 165kg 4rep markløft... :p ikke særlig iforhold til resten..

Hva de andre løfter skal du ikke tenke på:) Vi må alle starte en plass og du har berre deg selv å konkurer med;)

Hva de andre løfter skal du ikke tenke på:) Vi må alle starte en plass og du har berre deg selv å konkurer med;)

Selvfølgelig, vel.. løft som nedtrekk og alt som har med bein å gjøre, samt biceps curl.

Ikke mine sterkeste områder.

Klarer fint 100 kg i knebøy, regner med jeg skal kunne ta 8 reps på 120 kg, men har ikke sjekket.

i nedtrekk trener jeg med ca 70 kg, og i biceps curl tar jeg ikke mer enn 30 kg (stang)

Annonse

Når jeg leser gjennom dette ser jeg jo at dere er utrolig sterke alle sammen! Jeg har ikke trent så lenge, men jeg er mest fornøyd med at jeg klarte å dra 90 kg i markløft (dette har jeg bare trent i 1 mnd) og 218 kg x 10 i beinpress (218 kg er det høyeste på maskinen her jeg bor)! :D

Gjest Widding

Mest stolt = 112.5kg rykkbøy -

Mest fornøyd = 280kg markløft - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xDrL5bCyg6w#t=79s

Mest glad = 172.5kg frontbøy itte kneskade -

stolt øve rykkbøyen siden eg nesten mista 110kg i hodet OG følte det va ein god ide å ta på mer vekter:D)[url=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...