Plyo Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Jeg kan begynne! Espen Jansen er jo ganske veltrent da: Mr. M 1 Siter
J-T Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Andreas Thorkildsen må være med selv om han ikke ble verdensmester. Film fra spensttrening: http://web.mac.com/a_thorkildsen/www.andreasthorkildsen.com/Blog/Innlegg/2010/4/9_Jumping.html Og den lange mannen har over 2x KV i benk. Siter
Sweat Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Maja, elvi, Fjellgeita og 1 annen 4 Siter
Sweat Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Gro Hammerseng! Camillam, Mette M, Maja og 1 annen 4 Siter
elvi Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Bjørgen er så rå at hun fortjener et bilde til her StineB, Camillam og Mette M 3 Siter
torunnJ Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Sier dere Marit Bjørgen, sier jeg Petter Northug... Siter
flexxnes Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 marit bjørgen. ingen over, ingen ved siden. hun her trener mer cardio enn halvparten her inne tilsammen, og ser fortsatt ut som en cbb-utøver! mirin... Jørgen Andreassen, Camillam, elvi og 1 annen 4 Siter
Mette M Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Ailo Gaup! Er ikke han et forbilde både mentalt og i forhold til fysikk, så vet ikke jeg!:thumbsup: Ninian, imm-iform, Maja og 4 andre 7 Siter
HHHH Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Jeg kan begynne! Espen Jansen er jo ganske veltrent da: Hei Hei!!! Du bryter jo dine egne regler her Siter
Gjest Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 [ATTACH=full]2459[/ATTACH][ATTACH=full]2460[/ATTACH] Ailo Gaup! Er ikke han et forbilde både mentalt og i forhold til fysikk, så vet ikke jeg!:thumbsup: *sikle* Men vet ikke om jeg ville hat alle skadene hans. Men han var temmelig hardcore da han drev på. Fullførte et løp(?)/en runde(?) og vant med to knekte fingre og skulderen ut av ledd eller nå? Siter
Mette M Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 *sikle* Men vet ikke om jeg ville hat alle skadene hans. Men han var temmelig hardcore da han drev på. Fullførte et løp(?)/en runde(?) og vant med to knekte fingre og skulderen ut av ledd eller nå? Stemmer det! Og mange andre episoder, han har en gammel blogg på VG-nett som er verdt en titt:thumbsup: dokumentaren som gikk om han i vår er også verdt å få med seg:D Siter
Gjest Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Stemmer det! Og mange andre episoder, han har en gammel blogg på VG-nett som er verdt en titt:thumbsup: dokumentaren som gikk om han i vår er også verdt å få med seg:D Jeg har hatt kjendiscrush på Ailo siden vgs. Tror jeg har sett og lest alt om han Dumme Anne Rimmen... Siter
Mette M Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har hatt kjendiscrush på Ailo siden vgs. Tror jeg har sett og lest alt om han Dumme Anne Rimmen... Skjønner jeg godt! (enig) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.