Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

takk :) må jo finnes en løsning ( men er ikke så flink sparer ,,synes 36 000 er så mye ( for løft og litt innlegg) men man må vel bare begynne et sted :)

Ja, det er mye penger, men også en slags investering. Jeg hadde planer om å bruke overskuddet etter hus-salg til å kjøpe pupper, men vi gikk i underskudd i stedet :p og like etterpå ble jeg gravid... Så pupper fikk jeg likevel på et naturlig vis... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde dette i oktober, men arrene er fortsatt røde.

Kirurgen sa ingenting om hvor lenge jeg skulle ha tapen på, tror jeg slutta med den samtidig som jeg slutta med sports-bh'en.

Hvor lang tid tok det før arrene deres "forsvant"?

Er det for sent å begynne med tape igjen tro?

Jeg har fått beskjed om å bruke tape i 4-6 mnd. Resten kan jeg dessverre ikke svare på, det er bare 3 mnd siden jeg var operert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette i oktober, men arrene er fortsatt røde.

Kirurgen sa ingenting om hvor lenge jeg skulle ha tapen på, tror jeg slutta med den samtidig som jeg slutta med sports-bh'en.

Hvor lang tid tok det før arrene deres "forsvant"?

Er det for sent å begynne med tape igjen tro?

Jeg fikk beskjed om å tape i 12 uker etter operasjonen, pluss tape hver gang du tar solarium eller soler deg i ett år etterpå. :) Å tape hver dag nå vil nok ikke ha så mye for seg, men du kan tape for beskyttelse mot solstråler denne sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjempelyst å ta det :) men det er jo mange penger :) har ønsket meg kjempelenge,, noen tips til hvordan man kan få råd til det? :)

Det mest lønnsomme er nok å spare, det er billigst. Sett av en egen sparekonto for det, evt kan du spare et fast beløp hver måned gjennom DnBs nye superspar, der får du og bedre rente. Ellers kommer det raskt om man har feriepenger/skattepenger/etc. på litt høyere summer og sette av store deler av disse. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjempelyst å ta det :) men det er jo mange penger :) har ønsket meg kjempelenge,, noen tips til hvordan man kan få råd til det? :)

Der jeg ble operert (i Bergen) hadde de avtale med Cresco. Det var altså mulighet for lån, og da var det rentefritt i ett år..! Mener å huske det var litt begrenset på hvor mye man kunne låne hvis man er student, men husker ikke hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest lønnsomme er nok å spare, det er billigst. Sett av en egen sparekonto for det, evt kan du spare et fast beløp hver måned gjennom DnBs nye superspar, der får du og bedre rente. Ellers kommer det raskt om man har feriepenger/skattepenger/etc. på litt høyere summer og sette av store deler av disse. :) Lykke til!

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var billig for løft å innlegg,hvor var det? :)

oslo akutten het det :) jeg var der i fjor,,kjenner ingen som har vært der da men ja det var det rimeligste alternativet jeg fant :) hva het klinikken i bergen? (vet ikke om jeg er frekk som spør) , men er du fornøyd og er det lenge siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg ble operert (i Bergen) hadde de avtale med Cresco. Det var altså mulighet for lån, og da var det rentefritt i ett år..! Mener å huske det var litt begrenset på hvor mye man kunne låne hvis man er student, men husker ikke hvor mye.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslo akutten het det :) jeg var der i fjor,,kjenner ingen som har vært der da men ja det var det rimeligste alternativet jeg fant :) hva het klinikken i bergen? (vet ikke om jeg er frekk som spør) , men er du fornøyd og er det lenge siden? :)

Tar jeg feil om spørsmålene egentlig var til meg? :p

Isåfall, klinikken heter Fana Medisinske Senter. Jeg tok for 3 mnd siden, og er foreløpig kjempefornøyd! Synes det ser naturlig ut, og det var akkurat det jeg ville ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar jeg feil om spørsmålene egentlig var til meg? :p

Isåfall, klinikken heter Fana Medisinske Senter. Jeg tok for 3 mnd siden, og er foreløpig kjempefornøyd! Synes det ser naturlig ut, og det var akkurat det jeg ville ha :)

Hvordan er det med arrene?

Mine er fortsatt røde, fikk lagt inn i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med arrene?

Mine er fortsatt røde, fikk lagt inn i oktober.

Arrene mine er fortsatt røde, men er bare tynne små streker. Vet ikke helt når jeg kan forvente at de begynner å bli svakere i fargen, men i og med at det bare har gått 3 mnd antar jeg at det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mellow: hmmmm...på mandag skal jeg ta løft og innlegg over muskel...sitter å leser på forskjellige sider..som jeg nok ikke bør da det er mange meninger..MEN...leser at noen klinikker ikke anbefaler løft med innlegg,for da kan arrene bli styggere,å tyngden fra innlegg vil henge etterhvert...Ble såååå usikker her nå altså.Noen med løft å innlegg her som har erfaring?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mellow: hmmmm...på mandag skal jeg ta løft og innlegg over muskel...sitter å leser på forskjellige sider..som jeg nok ikke bør da det er mange meninger..MEN...leser at noen klinikker ikke anbefaler løft med innlegg,for da kan arrene bli styggere,å tyngden fra innlegg vil henge etterhvert...Ble såååå usikker her nå altså.Noen med løft å innlegg her som har erfaring?

Da hadde jeg ringt og spurt om legens mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mellow: hmmmm...på mandag skal jeg ta løft og innlegg over muskel...sitter å leser på forskjellige sider..som jeg nok ikke bør da det er mange meninger..MEN...leser at noen klinikker ikke anbefaler løft med innlegg,for da kan arrene bli styggere,å tyngden fra innlegg vil henge etterhvert...Ble såååå usikker her nå altså.Noen med løft å innlegg her som har erfaring?

Jeg skal ta brystløft i førsteomgang. så etter 3 mnd skal jeg ta innlegg. Har snakket med to forskjellige leger fra forskjellige klinikker. Begge sier at det blir best resultat hvis man må ta brystløft og protese burde man ta løftet alene først. Tromsø private ga meg ikke noe pris men forsto at jeg måtte betale full pris for begge operasjonene. Mens fornebuklinikken ga meg et tilbud om å betale samme pris om jeg tok det i to omganger som det vil koste å gjør alt på en gang. Han florkarte det at han ville gjøre det slik for å få penest mulige bryster som sluttresultat selv om det tokk mye lenger tid å få det endelig resultatet. Men prøv selv og sy på et sprengt bryst?;P Det sier seg selv at det er best å gjøre dette i to omganger slik at man får relative naturlige bryst og minst ikke like store ar!

har en venninne som tokk begge deler på en gang og hennes brystvorter peker alle veier :o Men selv er hun fornøyd. gleder meg bare til å se hvem som får best resultat til slutt.

hvor skal du operere? i så fall er det på fornebuklinikken så er det rart at du ikke har fått samme tilbud som meg. Ring de og si du vil ha det så får du det. det er jeg ganske så sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Micropore jeg har, men jeg må alltid prøve flere teipbiter før jeg finner en som sitter ordentlig fast. Og jeg synes det er litt vondt å ta den av, er jo som å dra et plaster saakte av :p Mulig det bare er huden min det er noe galt med :D

Har du vurdert mepiform? Det er en teip spesielt mtp å redusere arr. Den er grise dyr, men skal være helt fantastisk visst nok :)

Jeg har operert i dag på fornebuklinikken, og er kjempe fornøyd med hele opplevelsen :) Puppene har jeg ikke sett ennå, annet enn uten på bhen, men det lille jeg har sett så langt ser bra ut ;)

Jeg har ingen smerter eller ubehag, og er overrasket over hvor bra jeg føler meg :)

Jeg valgte å gjøre dette fordi etter 3 svangerskap og 2 år med amming så puppene mine ut som to vrengte bukselommer med brystvorter på ;) Ikke særlig lekkert med andre ord :p Jeg har lagt over muskel pga amming og et lite heng, og litt pga at jeg ville komme meg fortere mtp trening :)

Nå sitter jeg på hotellet og bare nyter tilværelsen :) Har kun tatt paracett og håper jeg klarer meg med det resten også :) Har ikke veldig lyst å dytte i meg morfin.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...