Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, i dag har jeg blitt operert ! Har godt over all forventning. Har allerede sett litt ;-) og jeg er kjempe fornøyd! Har ikke hatt sånn kjempe vondt i dag. Men nå på kvelden kjenner jeg mer smerte. Men det er visst helt normalt.

Ligger på hotell sammen med kjæresten som hjelper meg med alt <3 jeg er kjempe glad for at jeg har gjort dette !

åååh nå ble jeg glad:wub: må si jeg gleder meg litt til at samboer skal hjelpe meg med alt, har begynnt å brife han litt på hva som er i vente med hårvask osvosv hihi:p

neste uke er jo min tur, sa da får vi ha treningsfri sammen hihi:cool:

Ja, i dag har jeg blitt operert ! Har godt over all forventning. Har allerede sett litt ;-) og jeg er kjempe fornøyd! Har ikke hatt sånn kjempe vondt i dag. Men nå på kvelden kjenner jeg mer smerte. Men det er visst helt normalt.

Ligger på hotell sammen med kjæresten som hjelper meg med alt <3 jeg er kjempe glad for at jeg har gjort dette !

Så flott at alt gikk, må si det beroliger meg også :) (Skal i neste uke, vi er visst rimelig synkroniserte her inne :D )

Hehe ja, jeg hadde opplæring med samboeren min, om åssen han setter opp håret mitt forje uke. Hehe. Jeg skal dusje på lørdag så da blir det spennende å se. :-P hehe..

Ja tiden går fort ! Du må ha masse lykke til. Jeg må si at jeg var veldig nervøs da jeg kom på klinikken i dag tidlig. Fordi jeg har lest så mye den siste uken. Men alt gikk helt perfekt ! Var ingen ting å grue seg til. Jepp det blir treningsfri på oss nå. Men jeg tenkte å begynne å logge kostholdet mitt. Og ha stort fokus på det om ikke noe annet :-P

haha me too! Skulle akuratt til å skrive ser;) vi får støtte hverandre litt:) kjenner jeg har vært litt for liberal med meg selv denne uken (smaaash) :(

Kan ikke være det når jeg ikke kan trene! :p

Annonse

Jeg skal operere den 7. juni i år og skal ta under muskelen. Jeg skal på solferie den 29. juli - er det noen her som "vet" hvordan de ser ut da? Vil det være to hovne ballonger? hehe..

God helg!

hehe det er godt mulig de gjør det:P er nok veldig inviduelt om hvordan / hvor lang tid det tar før de ser ut som de skal.

du kan jo de senne filmen som har blitt lagt ut her tidligere:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...