Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er nok et ledd i statens ønske om å gjøre Norges befolkning overvektige og usunne, på lik linje med å ikke avgiftslegge sjokolade med 200% og ikke legge inn ernæringsfag i barnehagen.

Annonse

Ikke vits å diskutere engang. Regler er regler...

Skal man blindt godta vedtatte sannheter som for eksempel at Skyr går under en "væske"? Aldri!

Do they even lift... :( Gains-hat!

Det var faktisk akkurat det jeg tenkte! "De selger mat på flyplassen" sa de. Hadde det riktige makroer, det kunne de ikke svare på :(

Skyr fører til doping.

Tar en telefon til Yngvar med en gang.

Dette er nok et ledd i statens ønske om å gjøre Norges befolkning overvektige og usunne, på lik linje med å ikke avgiftslegge sjokolade med 200% og ikke legge inn ernæringsfag i barnehagen.

Ja fy faen. Og ingen skal benke mer enn 40 kg!

Det var faktisk akkurat det jeg tenkte! "De selger mat på flyplassen" sa de. Hadde det riktige makroer, det kunne de ikke svare på :(

Å bli fratatt maten uten å få oppgitt makroer på alternativene!? Hårreisende, hvordan skal du da vite om "if fits your macros?" russisk rulett på makrofordeling.... i feel your pain sister!

Annonse

Sinnsykt at man skal være nødt til å ofre gainz for sikkerhetens skyld, kunne det ikke bare vært opp til hver og en av oss å bestemme hva vi tok med på flyet så lenge vi ikke skadet noen andre?

Dette virker kontraproduktivt. Det er da beviselig tryggere med store, sterke bøser'n'bros på flyet til å overmanne eventuelle tullebukker enn å la tullebukkene hypotetisk sett kapre flyet. I ytterste konsekvens førte Skyr-beslagleggingen til lavere sikkerhet for passasjerene, fordi den hypotetiske redningsmannen ble instantly katabol som følge av mangel på essensielle aminosyrer og mistet superpowers.

Det ville jeg argumentert med, hvertfall.

Dette må være brudd på en eller annen menneskerettighet?

VG eller indignert blogginnlegg? Har dere også møtt på episoder der folk har gått midt mellom dere og fremgang?

Jeg fikk med bringebærsyltetøy da jeg anførte at bringebærgele ikke er flytende. :sneaky:

Så at skyr ikke gikk igjennom er sjokkerende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...