Gå til innhold

Valgår!


Kaiman

Anbefalte innlegg

Det skumle med at FrP tiltrekker seg rasister er at disse personene får viktige posisjoner, som for eksempel som ordførere og partiledere. Det er ingenting galt med å ønske en mer restriktiv innvandringspolitikk, men å være partileder og offentlig forfekte en slik direkte rasisme er fryktelig feil etter min mening.

Frp taper mange stemmer pga det... :/

Også får folk et feil inntrykk av hva innvandringspolitikken deres handler om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frp tiltrekker seg rasister mtp deres strenge innvandringspolitikken.

Men det betyr ikke at selve Frp er rasistisk.

Arbeiderpartiet tiltrekker seg muslimer, mtp deres useriøse innvandringspolitikk.

Og det betyr ikke at Arbeiderpartiet er for sharialoven.(som man skulle tro)

Det er en grunn til at Krekar vil at muslimer skal stemme på arbeiderpartiet og rødgrønne parti.

AP har faktisk blitt mye strengere med innvandring og pdd ca like strenge som FRP.

Har heller ikke sett mye rasistisk fra FRP ledere. Ja, de har disse vitsene sine om negere og sotrør, men det er ikke rasisme.

Rasisme er å tro at en rase er underlegen en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP har faktisk blitt mye strengere med innvandring og pdd ca like strenge som FRP.

Har heller ikke sett mye rasistisk fra FRP ledere. Ja, de har disse vitsene sine om negere og sotrør, men det er ikke rasisme.

Rasisme er å tro at en rase er underlegen en annen.

Ap like strenge som Frp? Nå har jeg hørt det også.

Gjerne utdyp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken Arbeiderpartiet eller Fremskrittspartiet ønsker å la mørkhudede komme til Norge uten at de blir gjenstand for massivt byråkrati og behovsprøving.

Jeg synes fredelige mennesker fritt skal få lov til å søke lykken på tvers av landegrenser. Jeg mener at alle mennesker er like mye verdt, helt uavhengig av hudfarge. Derfor sympatiserer jeg med Det Liberale Folkepartiet. Hvis du også synes det er uriktig å behandle enkelte mennesker dårlig fordi de er født i feil land og med feil hudfarge, sjekk ut www.stemdlf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken Arbeiderpartiet eller Fremskrittspartiet ønsker å la mørkhudede komme til Norge uten at de blir gjenstand for massivt byråkrati og behovsprøving.

Jeg synes fredelige mennesker fritt skal få lov til å søke lykken på tvers av landegrenser. Jeg mener at alle mennesker er like mye verdt, helt uavhengig av hudfarge. Derfor sympatiserer jeg med Det Liberale Folkepartiet. Hvis du også synes det er uriktig å behandle enkelte mennesker dårlig fordi de er født i feil land og med feil hudfarge, sjekk ut www.stemdlf.no

Minner meg om kommunisme i den form at tanken er fin, men det fungerer ikke i virkeligheten. Jeg grøsser med tanken på enda flere innvandrere til Oslo øst. Ihvertfall til vi finner en fin integreringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om kommunisme i den form at tanken er fin, men det fungerer ikke i virkeligheten. Jeg grøsser med tanken på enda flere innvandrere til Oslo øst.

Jeg tror du forveksler tilstedeværelsen av utenlandske mennesker med naturlige konsekvenser av velferdsstaten. Mange har en tendens til å blande dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde ikke vært snyltere uten staten og det er bra, men tenker heller ikke på det økonomiske, tenker mer på det sosiale miljøet.

Det sosiale aspektet inngår også i min forrige post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sosiale aspektet inngår også i min forrige post.

Nå er filosofi veldig subjektivt og det er veldig få som har eksakt like meninger, men jeg tror faktisk verdens generelle velferd hadde gått ned om vi hadde åpnet grensene helt uten kontroll. Tror aldri dette kommer til å skje uansett, da det er en veldig stor sjanse å ta.

Men jeg liker ideen om at menneske er fritt og kan gå hvor han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/09/06/hatet-mot-arbeiderpartiet

"Kaspar Birkeland er tidligere aktivist i gruppen Norwegian Defense League. I dag omtaler han seg som uavhengig debattant.

– Norge er diktatorisk og kan minne om en sovjetstat. Man har ikke lov til å komme med andre meninger enn de som er godkjent. Sier man mot dem er man plutselig rasist og fascist og you name it. Media er totalt styrt av sosialistene, det hersker det ingen tvil om. Det er bare å se på redaktørene det, hvem er de? De var i sin tid med i AKP-ml, og det er så langt ute på venstresiden som det går an å komme.

– Tror du ABC Nyheter er styrt av sosialistene?

– Nei, det har jeg faktisk ikke noe informasjon som tyder på. Det finnes heldigvis unntak.

– Arbeiderpartiet ødelegger for kjernefamilien og hele samfunnet. Når de godtar en ideologi som ikke har noe med religion å gjøre og vil plante inn så mange fremmedartede kulturer i det norske går det utover kjernefamilien også. Multikulturalismen går utover det etnisk norske."

Seriøst...? Greit nok å være skeptisk mot den styrende regjering, vi lever jo tross alt i et demokratisk og fritt land. Men det virker som at noen har litt vel mye tid til å sitte å tenke over saker og ting, slik at man havner på grensa til paranoia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...