Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg var så kul å posta poltikk på en treningsplass.....

Treningsfolk som oss her inne er tøffe nok til å være åpne om sine politiske relasjoner, mener jeg.

Politik dreper, men lager en god diskusjon...

Liberaliteten lenge leve!

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Skrevet

Aldri vært noe inn i politikken, da jeg mener uansett hva vi velger her i Norge. Så vil vi ha det bra uansett. Men heller nok mer med høyre og FRP(spesielt pga innvandringspolitikk)

Annonse

Skrevet

Stemte FRP ved sist valg, men ender på Høyre ved kommende valg, og håper på at de får til et samarbeid med FRP.

For å dra igang en liten diskusjon, kan noen av dere nevne 5 ting av betydning som har blitt bedre de siste 2 periodene som arbeiderpartiet har fått sitte?

Skrevet
  "Wild Vegan skrev:

Treningsfolk som oss her inne er tøffe nok til å være åpne om sine politiske relasjoner, mener jeg.

Særskriving lenge leve!

VALGÅR.

Skrevet
  "Wild Vegan skrev:

"Kirill W. skrev:
Alt annet enn Frp.

"Krisnit skrev:
Inb4 rage.

th?id=H.4947489624359379&pid=15.1

Skrevet

Var tidligere aktiv FpU-er, men det er noen år siden. Nå stemmer jeg Venstre, mest pga jeg syns skolepolitikk er veldig viktig etter at jeg begynte å jobbe som lærer. Billigere alkohol og den slags betyr ikke så mye lengre:p

Annonse

Skrevet
  "IAmaBro skrev:
Hvorfor har du logoen til Venstre som avatar da?

Mener du jeg ikke er liberal nok hvis jeg er en venstre mann?

Må en på RV for å være liberal?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...