Gå til innhold

Kinosnop!


SaraM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vil det da si at proteinene ikke brytes ned i det hele tatt, og at energien som er å finne i peptidbindingene ikke frigjøres - eller at de brytes ned, men at aminosyrene går gjennom kroppen uten å bli tatt opp i cellene?

Jeg har ikke helt oversikt over kjemien i det hele, men jeg er sikker på at du finner mer om det om du Googler biologisk verdi :) Iform.no har skrevet helt overfladisk om det her; http://www.iform.no/pub/art.php?id=303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt utrolig lang tid på å avvenne meg med kinogodteri, og det å spise mens jeg ser på tv, leser osv. Men de få gangene jeg er på kino tar jeg med meg nøtter eller sukkerfri sjokolade, gjerne en liten blanding :)

For jeg er helt enig i at Kino=godteri (ekstra kos)!! Husker jeg ble skikkelig irritert på pappa da han alltid skulle kommentere at jeg spiste godteri på kino, han mente at en tyggis og en flaske vann var meeeer enn nok :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg er helt enig i at Kino=godteri (ekstra kos)!! Husker jeg ble skikkelig irritert på pappa da han alltid skulle kommentere at jeg spiste godteri på kino, han mente at en tyggis og en flaske vann var meeeer enn nok :eek:

Pappan din var ikke så dum han, hehe..

Jeg føler også at det er litt rart å sitte på kino uten noe å knaske på. Men det må ikke nødvendigvis være "godteri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappan din var ikke så dum han, hehe..

Jeg føler også at det er litt rart å sitte på kino uten noe å knaske på. Men det må ikke nødvendigvis være "godteri".

Sant, sist jeg var på kino ble det faktisk en tyggis, en flaske FUN og nesten en hel pakke Ricola tranebær (den beste halsdropset som finnes!!) Tror pappa fikk banket det inn i hode mitt til slutt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Heisann! I morgen skal jeg på kino, og har bestemt meg for å holde meg langt unna alt som heter popcorn og snop! Men må jo nesten ha noe å spise på der inne....

Har dere noen tips? Hva spiser dere på kino?

Så langt har jeg tenkt disse tingene:

  • frossne mangobiter
  • skyr
  • farris med lime

Jeg pleier å ha med en en-to bokser med oppkuttet fruktbiter, eller en boks druer og en en nøtteboks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...