Gå til innhold

Kinosnop!


SaraM

Anbefalte innlegg

Heisann! I morgen skal jeg på kino, og har bestemt meg for å holde meg langt unna alt som heter popcorn og snop! Men må jo nesten ha noe å spise på der inne....

Har dere noen tips? Hva spiser dere på kino?

Så langt har jeg tenkt disse tingene:

  • frossne mangobiter
  • skyr
  • farris med lime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På kino så spiser akkurat hva faen jeg føler før!

Men blir som regel Gomp å en Cola :p kansje en fruktnøtt vist jeg føler meg vill! :cool:

Du spiser akkurat det du vil, også velger du gomp og en cola?? skulle ønske jeg valgte det hvis jeg skulle spise hva jeg ville :p

Men forslag til kinogodt: kjøp en pakke med stenfrie druer, det er jo som godis :D og farris bris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spiser akkurat det du vil, også velger du gomp og en cola?? skulle ønske jeg valgte det hvis jeg skulle spise hva jeg ville :p

Men forslag til kinogodt: kjøp en pakke med stenfrie druer, det er jo som godis :D og farris bris

Det er blitt en standard :p

men må være rett gomp... viktig at det er et kult bilde bak, f.eks: KongeGompen, BokseGompen, HeroindealerGompen, CowboyGompen osvosv.

Men som sagt, føler jeg meg litt vill, så ryker det en Fruktnøtt, eller en pose med Toffee ? trur det er det den heter (en sånn rød pose) men den er så forbanna ustabil... enten så er de god å soft, eller stygg å hard (ha!)... Det er virkelig et sjansespill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt en standard :p

men må være rett gomp... viktig at det er et kult bilde bak, f.eks: KongeGompen, BokseGompen, HeroindealerGompen, CowboyGompen osvosv.

Men som sagt, føler jeg meg litt vill, så ryker det en Fruktnøtt, eller en pose med Toffee ? trur det er det den heter (en sånn rød pose) men den er så forbanna ustabil... enten så er de god å soft, eller stygg å hard (ha!)... Det er virkelig et sjansespill...

kjøp to poser for å være sikker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! I morgen skal jeg på kino, og har bestemt meg for å holde meg langt unna alt som heter popcorn og snop! Men må jo nesten ha noe å spise på der inne....

Har dere noen tips? Hva spiser dere på kino?

Så langt har jeg tenkt disse tingene:

  • frossne mangobiter
  • skyr
  • farris med lime

Hvorfor ikke popcorn? Skal du ned i vekt? Popcorn er da langt bedre enn alt av sjokolade/snop =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...