Gå til innhold

Kinosnop!


SaraM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er kollagent protein og har dermed biologisk verdi lik 0 (eller deromkring).

"Biologisk verdi er et mål på hvor effektivt kroppen kan utnytte en type protein, f. eks. til muskelbygging. Denne fastsettes hovedsakelig ut fra aminosyreprofilen på proteinkilden, dvs. i hvor stor grad aminosyreprofilen samsvarer med kroppens behov for de ulike aminosyrene til proteinsyntesen."

Hvorfor har kollagent protein biologisk verdi lik 0? Om jeg ikke husker feil er f.eks suppe laget på buljong meget ofte gitt til syke mennesker som trenger ekstra næring, og der skorter det jo ikke akkurat på kollagent protein der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man går på kino 2-3 ganger i uka, eller skal stille i konkurranse syns jeg folk skal slappe av og spise det de har lyst på.

Det er ikke den ene kinoen i månden hvor du spiser ALL THE POPCORN som gjør deg feit, eller som gjør at fett% din ikke dropper nok. Det er den 200g sjokoladen og store chipsposen man spiser hver lørdag fordi man spreker fra den superstrenge dietten man ikke klarer å leve med. EVT alt vannet man samler fordi man stresser så med å ikke spise popcorn på kino.

POPCORN TO THE PEOPLE.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er folk så sykt mye på kino at de må ha med eget "snop" for at det ikke skal rakne i alle ender av diettplaner? Enten er jeg veldig sjelden på kino, eller så har dere litt for strenge dietter.. Men som Therese sa, det er jo å se en film, ikke dra på "all you can eat candy buffet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...