Jump to content
Sweat

Siste måltid - tråden!

Recommended Posts

Det der, DET er såå godt!! :wub:

Åååh ja! :thumbsup:

Har bare sett noen som har brukt salatblad som "hamburgerbrød" tidligere, så måtte bare prøve dette. Første, og absolutt ikke siste gangen! :D

Fortsetter under...

Guest
Åååh ja! :thumbsup:

Har bare sett noen som har brukt salatblad som "hamburgerbrød" tidligere, så måtte bare prøve dette. Første, og absolutt ikke siste gangen! :D

Jeg synes faktisk det smaker bedre med salatblader jeg (hvis det er lov å si noe slikt?) :p Det går også an å bruke paprika (ta ut det som er inni) ol også for å holde fyllet på plass:)

Jeg synes faktisk det smaker bedre med salatblader jeg (hvis det er lov å si noe slikt?) :p Det går også an å bruke paprika (ta ut det som er inni) ol også for å holde fyllet på plass:)

Uansett grønnsak så er det jo ikke overraskende at "tacoen" blir myye friskere uten lefsa/skjellet! God ide med paprikaen, må prøve det en gang:thumbsup:

Annonse

[ATTACH]29855[/ATTACH]

-400g finnbiff

-Masse potetbåter

-MASSE salat (serr, jeg og søstern min lagde en stoor bolle og klarte søren meg å spise opp hele greia!) Det som ligger på tallerkenen er porsjon 1 av 4 med salat.. elsker salat(spesielt med fetaost, oliven og kikerter og sånn..:wub:) !

-Hjemmelaget tzatziki

Er helt ok mett :) Blir enda en sånn til dessert tenker jeg :)

[ATTACH]29856[/ATTACH]

post-154-1444085527511_thumb.jpg

post-154-14440855276501_thumb.jpg

dagens frokost

hjemmelagd peanøttkjeks med smør, påleggslaks med tahini over+edamerost og 14 g mørk tagatosesjokolade. te og kaffe med soyamelk. farris.

Dagens middag: min supergode tomatiserte gryte med kyllingkjøttdeig, kikerter, løk, paprika og squash som putrer i hakkede tomater, tomatpuré og sambal oelek, og litt kokt brokkoli og blomkål ved siden av. En gjenganger hos meg! :D [ATTACH]30572[/ATTACH]

post-7123-14440856097664_thumb.jpg

CC med Skyr mango/appelsin, blåbær, jordbær og valnøtter.. NAM!

Annonse

Har alltid vært svak for britenes "Crumble pie", og har lenge tenkt på å prøve og lage en magrere versjon. Så i kveld gikk jeg i gang med et testprosjekt "Eplesmuldrepai" med de ingrediensene jeg liker og hadde tilgjengelig :) Jeg brukte eple, sukrin, kanel, rosiner, cottage cheese, vaniljeproteinpulver som fyll ,og havregryn, kruskakli, sukrin og hakkede mandler blandet med mager kesam som crumble-topping. Det ble veldig godt da! Hadde vaniljekesam ved siden av :) (ikke så bra lys til å ta bilder i kveld, i virkeligheten ble den mye mer gylden enn det som vises på bildet :thumbsup:)

post-1830-14440856525036_thumb.jpg

Jeg spiser 3 x om dagen. Og i følge anbefalingene til Børge Fagerli, så spiser jeg det meste av karben i det siste måltidet på dagen (som også veldig ofte er etter en treningsøkt).

Jeg spiser meg god og mett.

SISTE MÅLTIDER

I dag: pastaputer med ost og skinke. Broccoli. Paprika. Gulrøtter. Sukkerfrie drops.

I går: mager kesam + proteinpulver + 2 store søtpoteter + gresskarkjerner

Ser det er stivelse det går i. Kanskje også litt frukt i tillegg. Andre alternativer er potetlumper med pålegg, pannekaker. Steke pizza med potetlumper. Være lat å kjøpe frossenpizza. (metter ikek så bra, litt mye fett). Lasagne.

Guest

ca 180 g cc, og 180 g skyr, masse splenda, stevia chocolat, litt salt og kako (tom for proteinpulver, og iherb pakken min kommer jo aaaaldri :() men naam :D

Edited by Guest

Nå skjønte jeg at det er siste måltid, som i ditt forrige måltid.

Jeg trodde det var dagens siste måltid. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!