Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh ja! :thumbsup:

Har bare sett noen som har brukt salatblad som "hamburgerbrød" tidligere, så måtte bare prøve dette. Første, og absolutt ikke siste gangen! :D

Jeg synes faktisk det smaker bedre med salatblader jeg (hvis det er lov å si noe slikt?) :p Det går også an å bruke paprika (ta ut det som er inni) ol også for å holde fyllet på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det smaker bedre med salatblader jeg (hvis det er lov å si noe slikt?) :p Det går også an å bruke paprika (ta ut det som er inni) ol også for å holde fyllet på plass:)

Uansett grønnsak så er det jo ikke overraskende at "tacoen" blir myye friskere uten lefsa/skjellet! God ide med paprikaen, må prøve det en gang:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]29855[/ATTACH]

-400g finnbiff

-Masse potetbåter

-MASSE salat (serr, jeg og søstern min lagde en stoor bolle og klarte søren meg å spise opp hele greia!) Det som ligger på tallerkenen er porsjon 1 av 4 med salat.. elsker salat(spesielt med fetaost, oliven og kikerter og sånn..:wub:) !

-Hjemmelaget tzatziki

Er helt ok mett :) Blir enda en sånn til dessert tenker jeg :)

[ATTACH]29856[/ATTACH]

post-154-1444085527511_thumb.jpg

post-154-14440855276501_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært svak for britenes "Crumble pie", og har lenge tenkt på å prøve og lage en magrere versjon. Så i kveld gikk jeg i gang med et testprosjekt "Eplesmuldrepai" med de ingrediensene jeg liker og hadde tilgjengelig :) Jeg brukte eple, sukrin, kanel, rosiner, cottage cheese, vaniljeproteinpulver som fyll ,og havregryn, kruskakli, sukrin og hakkede mandler blandet med mager kesam som crumble-topping. Det ble veldig godt da! Hadde vaniljekesam ved siden av :) (ikke så bra lys til å ta bilder i kveld, i virkeligheten ble den mye mer gylden enn det som vises på bildet :thumbsup:)

post-1830-14440856525036_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 3 x om dagen. Og i følge anbefalingene til Børge Fagerli, så spiser jeg det meste av karben i det siste måltidet på dagen (som også veldig ofte er etter en treningsøkt).

Jeg spiser meg god og mett.

SISTE MÅLTIDER

I dag: pastaputer med ost og skinke. Broccoli. Paprika. Gulrøtter. Sukkerfrie drops.

I går: mager kesam + proteinpulver + 2 store søtpoteter + gresskarkjerner

Ser det er stivelse det går i. Kanskje også litt frukt i tillegg. Andre alternativer er potetlumper med pålegg, pannekaker. Steke pizza med potetlumper. Være lat å kjøpe frossenpizza. (metter ikek så bra, litt mye fett). Lasagne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ca 180 g cc, og 180 g skyr, masse splenda, stevia chocolat, litt salt og kako (tom for proteinpulver, og iherb pakken min kommer jo aaaaldri :() men naam :D

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg at det er siste måltid, som i ditt forrige måltid.

Jeg trodde det var dagens siste måltid. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...