Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søtpotet Pannekaker/Vafler

  • 150g søtpotet, most.
  • 1 scoop med proteinpulver :)
  • 3 eggehviter
  • 1 neve nøtter (valgfritt)
  • 1/2 teskje bakepulver
  • 1/2 teskje muskatnøtt
  • 1 spiseskje kanel

Fremgangsmåte:

  1. Bland alt i en bolle
  2. Stek som pannekaker i panne eller vafler i vaffeljern
  3. Server med kanel og sirup! NAM! Nyt det, plutselig er det tomt...

Ca. 309kcal, 40g prot og 1g fett.

Koker du søtpotetene først? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan disse herlighetene, "sunne" Chocolate Mousse Cookies (fra passionforbaking.com)...

post-1830-14440853192995_thumb.jpg

......endte opp med å se SLIK ut når jeg skulle bake (snakker meg om pile of dog turd:cry::eek:):

post-1830-14440853195285_thumb.jpg

...er meg en gåte. Men trøsten er at de smakte iallfall helt fantastisk godt!!:rofl::thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan disse herlighetene, "sunne" Chocolate Mousse Cookies (fra passionforbaking.com)...

......endte opp med å se SLIK ut når jeg skulle bake (snakker meg om pile of dog turd:cry::eek:):

...er meg en gåte. Men trøsten er at de smakte iallfall helt fantastisk godt!!:rofl::thumbsup:

Hihi, herlig :rofl: Hva var oppskriften? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil prøve (la oss få vite resultatet iallfall :)):

Passion 4 baking » Chocolate Mousse Cookies

Skal legge den i lista over de ti millioner oppskriftene jeg skal prøve ut en dag ;) Foretrekker aller helst å finne opp mine egne :)

Og synes helt ærlig at hennes ikke så så ekstremt mye bedre ut enn dine! Bare litt bedre lys :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge den i lista over de ti millioner oppskriftene jeg skal prøve ut en dag ;) Foretrekker aller helst å finne opp mine egne :)

Og synes helt ærlig at hennes ikke så så ekstremt mye bedre ut enn dine! Bare litt bedre lys :rofl:

haha, jeg velger å tolke det som et kompliment :rofl:

Kjenner meg igjen i det med trillioner oppskrifter som skal testes, jeg har også en endeløs liste, haha :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe bilde, men lagde en NYDELIG rømmegrøt (the healthy way) etter oppskrift fra flotte fitnessmil: http://fitnessmil.blogg.no/1336218685_05052012.html

«Rømmegrøt»

Laget 07.05.12

250g soyamelk (Fordi den har vaniljesmak!)

40g kokosmel

1 toppet teskje JBK

Litt salt

Litt vann

150g skyr

Stevia

Kok opp salt, melk, kokosmel og JBK. La koke på middels varme i fem minutter. Tilsett så skyr og la det varmes opp på lav varme. La stå en stund og oppvarmes, gjerne over fem-ti minutter. Tilsett ønsket mengde søtning og server.

Næringsinnhold:

Inneholder totalt rett i underkant av 250kcal. Mye protein og fiber.

Dette var nydelig! Ordentlig rømmegrøtfølelse! Eneste jeg kan huske til neste gang er å tilsette litt mer søtning for å fremme søtsmaken mer og kokossmaken mindre, men hoihoi dette var herlig! :rofl: Jeg hadde yaconsirup og sjokoladepulver over, og det anbefales absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...