Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Cottage cheese med peanøttsmør, hjemmelaget sjokoladesaus og salte peanøtter på toppen .. mmm :D

naam, høres godt ut :D Hva lager du sjokoladesaus av egentlig? har prøvd mange ganger, men får det ikke helt til med proteinpulver å sånt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kesam med sjokoladedip og pb2 sjokolade-saus :D yammi :) Snart fridays med kjææristen og feire bursdag :D Kansje jeg til og med tar oreokake til dessert, er jo ikke hveeer dag man blir 20 :DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oppskrift!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

:) Til en stk sulten person: Du moser sammen 200g karbonadekjøttdeig, en finhakket løk, et egg og krydrer etter eget ønske (jeg brukte et par fedd hvitløk, muskat, chili, salt og pepper). Så skjærer du paprikaen i passe store skiver og trykker deigmassen nedi (som en slags kakeform). Stekes til de er ferdige på begge sider og toppes med hva som helst. Vel bekomme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Til en stk sulten person: Du moser sammen 200g karbonadekjøttdeig, en finhakket løk, et egg og krydrer etter eget ønske (jeg brukte et par fedd hvitløk, muskat, chili, salt og pepper). Så skjærer du paprikaen i passe store skiver og trykker deigmassen nedi (som en slags kakeform). Stekes til de er ferdige på begge sider og toppes med hva som helst. Vel bekomme ;)

Takker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naam, høres godt ut :D Hva lager du sjokoladesaus av egentlig? har prøvd mange ganger, men får det ikke helt til med proteinpulver å sånt :p

Akkurat denne lagde jeg av yaconsirup, kakao og litt vann. Den ble litt bitter, så kunne godt tilsatt en annen type søtning i tillegg som feks sukrinmelis :)) Men sammen i denne "røren" så var den søt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...