Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eat all the food! Kveldsmat og fredagskos:hungry: I'm so full, neida har plass til mer:nailbiting:

- 600g kjøtt med litt kokte gulrøtter og en sykt digg tomatsaus ikke erstatning for middag

- 2 poser popcorn delte litt med ei venninne, sniiill

- 3 pinklady epler

- 2 bananer

spise med frustrerte fruer på skjermen. Lett.

post-7051-14440896630915_thumb.jpg

<3 karbs <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viltgryte! første jeg har laga, droppa rømme, kanskje kesam hadde fungert?

[ATTACH=full]67930[/ATTACH]

Nam!

Kesam skiller seg ved oppvarming og egner seg ikke som erstatning dersom en ønsker å bruke det til å "tykne" saus etc - blir kornete og vannete, men dersom du hadde planlagt å ha det ved siden av så(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam!

Kesam skiller seg ved oppvarming og egner seg ikke som erstatning dersom en ønsker å bruke det til å "tykne" saus etc - blir kornete og vannete, men dersom du hadde planlagt å ha det ved siden av så(y)

Notert! Antok det ville fungere å ha i på slutten, men kjenner jeg meg rett ville potetene nok behøve mer tid etter kesamen er i..

Fikk mye hjortekjøtt av svoger så nå må jeg prøve ut slikt som dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salat med grillkylling. Ovnen på felleskjøkkenet slutta plutselig å funke, og SiO-vaktmesteren har ikke fikset det enda, så da måtte jeg en ekstra tur på butikke og skaffe meg ferdig kylling..En kyllingfilet ligger i kjøleskapet og må vel kastes om jeg ikke får tilberedt den i dag....

Men salaten var god, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...