Krie Skrevet 9. mars 2012 Skrevet 9. mars 2012 "Andrew skrev: Ja, er drit billig, seifilet fra firstprice Det så ut som det kunne vært tatt ut av en gourmet-kokebok :thumbsup: Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2012 Skrevet 9. mars 2012 "Kristin E skrev: Det så ut som det kunne vært tatt ut av en gourmet-kokebok :thumbsup: Tusen takk! Siter
causeandeffect Skrevet 9. mars 2012 Skrevet 9. mars 2012 Tomat og sopp oppvarmet i ovnen, salat og litt cottage cheese til middag. Er egentlig litt lite mat, men matlysten eksisterer ikke. AdelH og Madeleine 2 Siter
Lars85 Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 400g karbonade deig, ett egg, halv t-skje potetmel, en tomat, halv rødløk, 3 hatting fiberrike brød, ei spise-skje heinz ketchup, litt chilli pulver, salt, pepper, chilli explotion mix, og litt eldrodaro agurk mix.. 1088kcal (103g protein,83g karbohydrat, og 37g fett) smaks tilsetning er ikek tatt med i regnestykket, men skal ikke utgjøre mye:) ninja edit; hadde taste feil, 4 brød i stedet for 3 på diett.no. så kan si at jo færre brød du spiser jo bedre er det.. ingridkristine, Anya, MiniIngrid og 1 annen 4 Siter
ingridkristine Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Pizza som jeg fikk av huseieren min,fyfader det var godt,men be mett av to stk,å litt dårlig samvittighet siden jeg ikke spiser sånn mat Anya 1 Siter
linek86 Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 "Lars85 skrev: 400g karbonade deig, ett egg, halv t-skje potetmel, en tomat, halv rødløk, 3 hatting fiberrike brød, ei spise-skje heinz ketchup, litt chilli pulver, salt, pepper, chilli explotion mix, og litt eldrodaro agurk mix.. 1088kcal (103g protein,83g karbohydrat, og 37g fett) smaks tilsetning er ikek tatt med i regnestykket, men skal ikke utgjøre mye:) [ATTACH=full]14479[/ATTACH] ninja edit; hadde taste feil, 4 brød i stedet for 3 på diett.no. så kan si at jo færre brød du spiser jo bedre er det.. Mmmmm...så kjempe godt ut!!! Siter
Lars85 Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 det var det og:) mc donalds kan gå og gjemme seg;P ingridkristine 1 Siter
Lotta Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Cookie Dough a la Dedication, bare i en noe redigert variant. Heiv oppi litt peanøttsmørpulver fra Iherb, brukte Chocolate Fudge proteinpulver, og hev oppi litt havregryn og mandelmel for å få litt mer "bakesmak". Ble sykt mektig, og jeg var lei av sjokolade halveis ned i skålen.. Servert med Walden Farms sjokoladesirup.. Augis, Kristine Økern, Natalie og 2 andre 5 Siter
Madeleine Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Hjemmelaget gulasj-suppe! Gina, Krie, Anya og 2 andre 5 Siter
causeandeffect Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Havregrøt med mager kesam, bær og knuste valnøtter. Nam. Samme ingrediensene som i stort sett alt jeg spiser. Som stort sett bare er kesam, cc, havregryn, nøtter og bær. Augis, Anya og Krie 3 Siter
Augis Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Helenina skrev: Cookie Dough a la Dedication, bare i en noe redigert variant. Heiv oppi litt peanøttsmørpulver fra Iherb, brukte Chocolate Fudge proteinpulver, og hev oppi litt havregryn og mandelmel for å få litt mer "bakesmak". Ble sykt mektig, og jeg var lei av sjokolade halveis ned i skålen.. Servert med Walden Farms sjokoladesirup.. [ATTACH=full]14691[/ATTACH] Tror jeg vil ha det der til kveldsmat/dessert idag. Siter
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Helenina skrev: Cookie Dough a la Dedication, bare i en noe redigert variant. Heiv oppi litt peanøttsmørpulver fra Iherb, brukte Chocolate Fudge proteinpulver, og hev oppi litt havregryn og mandelmel for å få litt mer "bakesmak". Ble sykt mektig, og jeg var lei av sjokolade halveis ned i skålen.. Servert med Walden Farms sjokoladesirup.. [ATTACH=full]14691[/ATTACH] Hvordan fikk du den så flytende? På bloggen ser den ut som en stor kladd bare ! Siter
Lotta Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Ingrid B skrev: Hvordan fikk du den så flytende? På bloggen ser den ut som en stor kladd bare ! Jeg ville ha den mer flytende, så jeg tok oppi litt mer melk, litt walden farms sjokoladesirup og litt kesam. Ble litt som sjokoladekakerøre Siter
Natalie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Madeleine skrev: Hjemmelaget gulasj-suppe! [ATTACH=full]14692[/ATTACH] Det navnet hørtes kjent ut ..er ikke tilfeldigvis en tyrkisk matrett? Siter
Augis Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Natalie skrev: Det navnet hørtes kjent ut ..er ikke tilfeldigvis en tyrkisk matrett? Ungarsk. Natalie og Madeleine 2 Siter
Krie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Scampi- og eggsalat........porsjon/ladning #1:) Augis, Anya og Gina 3 Siter
CEC Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det beste som finnes er å spise en boks CC uten noen form for tilsetning som ødelegger smaken Augis, bama, Gina og 1 annen 4 Siter
Krie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Augis skrev: Tror jeg vil ha det der til kveldsmat/dessert idag. +1 (muligens) Står mellom denne eller kokosboller ala Kristine Weber som testprosjekt i kveld. Har cravet lenge på disse nå, så nå skal det testes ut Augis 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.