Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den så VELDIG god ut! Er det en sunn variant?

Ja, ganske :) Bunnen kan naturligvis varieres, utrolig mange gode proteinbunner der ute. Jeg kjøpte pose med "fiberrik bunn av havre og bygg" som bare blandes med vann. Brukte bare halve. Fyll av karbonadedeig og kyllingfilet, paprika, rødløk og purreløk. Blandet inn pizzasaus av tomat og løk. Brukte vanlig ost, men den kan også gjøres sunnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to speilegg dynket i ketchup, 150 g CC med sjokolade dip, to speltlumper med splenda og kanel + noen druer til og med..flink jente vil jeg si:P hadde spist alt for lite resten av dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marinert, ovnsbakt laksefilet, med en stor salat (isbergsalat, spinat, tomat, løk, brokkoli, sukkererter), toppet med kesamdressing (mager kesam iblandet hvithakket hvitløk, salt, pepper & sitron), sukkerfri ketchup og masse krydderier type chilli, sitronpepper & hvitløk! :D

[ATTACH]16374[/ATTACH]

Mmmmm, nå er jeg mett og god! :D

post-7048-14440839231876_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 brokkoli

1 boks tunfisk

Miracle noodles

salt, pepper og ketchup

[ATTACH]16434[/ATTACH]

er dette ett måltid? hvis jeg ikke har helt feil, blir ikke dette bare rundt 200-250kcal? det er vel litt lite til og med på diett? eller? ikke kritikk, er bare nysgjerrig :) (du har nok litt mer peiling på trening og kosthold enn meg hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette ett måltid? hvis jeg ikke har helt feil, blir ikke dette bare rundt 200-250kcal? det er vel litt lite til og med på diett? eller? ikke kritikk, er bare nysgjerrig :) (du har nok litt mer peiling på trening og kosthold enn meg hehe...)

Ja det er et av mine måltid nå så langt inn i dietten da jeg også spiser 5-6måltid ila en dag i kontrast med periodisk faste jeg vanligvis spiser etter men måtte kutte ut da jeg stagnerte, så da blir det ikke så lite mat likevel. Mitt neste måltid er ca 500kcal og i hovedsak karb, so no worries... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...