Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Tror jeg vil ha det der til kveldsmat/dessert idag. :)

Jeg ble hvertfall positivt overrasket over bønner i sånne oppskrifter. Ok, så måtte jeg ha oppi endel søtning, men det ble veldig saftig og godt. Sjeldent man får den konsistensen uten smør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

+1 (muligens) :) Står mellom denne eller kokosboller ala Kristine Weber som testprosjekt i kveld. Har cravet lenge på disse nå, så nå skal det testes ut :D

jeg lagde de kokosbollene hin dagen, dødsgodt...lagde det igjen og tilsatte kakopulver, da ble det sjokolade pudding, helt sykt godt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lagde de kokosbollene hin dagen, dødsgodt...lagde det igjen og tilsatte kakopulver, da ble det sjokolade pudding, helt sykt godt :p

Åh, nam!! :) Håper det blir vellykket når jeg skal prøve ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble hvertfall positivt overrasket over bønner i sånne oppskrifter. Ok, så måtte jeg ha oppi endel søtning, men det ble veldig saftig og godt. Sjeldent man får den konsistensen uten smør :)

Jeg har ikke bønner tilgjengelig, så jeg kommer til å gjøre min egen vri igjen. :):p Blir mandelmel, sjokoprotein, kakao og søtning, tenker jeg! Kanskje litt hakkede tørristede peanøtter på toppen. En dag skal jeg lage bønnevarianten, ganske genialt for å få den konsistensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400g karbonade deig, 1/2 rødløk, 150g mais, 1 dl lett rømme, litt hot taco saus, 1 pose taco krydder 4 ringer jalapenos i småbiter, noen salatblader, og noen cherrytomater.. (841kcal, 39.8g fett,87g protein og 31g karbohydrat)post-4912-1444083717076_thumb.jpg

kan sikkert være sterk for enkelte, men jeg sleiker rein skjea som har vært i hot taco sausen og spiser jalapenos ringer rett fra glasset :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nam!! :) Håper det blir vellykket når jeg skal prøve ut også!

til og med mamma som alltid fnyser av når jeg lager min "sunne mat" syns dette var godt :p...brukte ca 15-20 g kakopulver tror jeg, tre hvitter, 4 gelatinplater og en god del sukrin :D naam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til og med mamma som alltid fnyser av når jeg lager min "sunne mat" syns dette var godt :p...brukte ca 15-20 g kakopulver tror jeg, tre hvitter, 4 gelatinplater og en god del sukrin :D naam :D

Herregud, jeg er nettopp blitt frelst! :D Kokosboller...så enkelt å lage, og så himmelsk godt:) Fulgte Kristine Weber's oppskrift til punkt og prikke. Dette er min nye favoritt uten tvil :thumbsup:post-1830-14440837180592_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er nettopp blitt frelst! :D Så enkelt å lage, og så himmelsk godt:) Fulgte Kristine Weber's oppskrift til punkt og prikke. Dette er min nye favoritt uten tvil :thumbsup:[ATTACH=full]14722[/ATTACH]

naaam, de så drit god ut..må kansje lage noen sånne jeg og :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...