Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brokkoli og gulrot kokt akkurat passe, skal være motstand og "knekk" i de! ikke noe er så trist som grønnsaks "mos".... laksen er stekt bare 5 minutter tilsammen på begge sider i glovarm panne. Spiser du sushi, overlever du laks som ikke er gjennomstekt og.. Agurkasalten er 4 ss edikk, 4ss vann og 2 ss sukrin. og en halv agurk. hele greia tar vel 15-20 minutter:)

post-4912-14440837436955_thumb.jpg

godkjent?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middag: Laksefileter med sitronpepper, raspa gulrøtter, purre og hakket blomkål frest i stekefettet fra fisken. Rømme på toppen! Yummy!=)

Herregud, jeg er nettopp blitt frelst! :D Kokosboller...så enkelt å lage, og så himmelsk godt:) Fulgte Kristine Weber's oppskrift til punkt og prikke. Dette er min nye favoritt uten tvil :thumbsup:[ATTACH=full]14722[/ATTACH]

Oioioioi! Hellau!:o Kan jeg være så snill å få link te oppskrift på de?:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okeiokeiokei, DE salt og pepperbøssene er noe av det vittigste jeg har sett på år! LOVEM!

De er litt av et blikkfang når de står fremme, og folk ser som regel to ganger for å se om det de ser er sant!

Barna tar ikke i dem, de går og henter orginalemballsjen til salt og pepper:whistling:

Og selvfølgelig stod de framme da svigemor kom på middag for første gang!:rofl:

Humor er viktig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...