Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

400g karbonade deig, ett egg, halv t-skje potetmel, en tomat, halv rødløk, 3 hatting fiberrike brød, ei spise-skje heinz ketchup, litt chilli pulver, salt, pepper, chilli explotion mix, og litt eldrodaro agurk mix.. 1088kcal (103g protein,83g karbohydrat, og 37g fett) smaks tilsetning er ikek tatt med i regnestykket, men skal ikke utgjøre mye:) post-4912-14440836917727_thumb.jpg

ninja edit; hadde taste feil, 4 brød i stedet for 3 på diett.no. så kan si at jo færre brød du spiser jo bedre er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

400g karbonade deig, ett egg, halv t-skje potetmel, en tomat, halv rødløk, 3 hatting fiberrike brød, ei spise-skje heinz ketchup, litt chilli pulver, salt, pepper, chilli explotion mix, og litt eldrodaro agurk mix.. 1088kcal (103g protein,83g karbohydrat, og 37g fett) smaks tilsetning er ikek tatt med i regnestykket, men skal ikke utgjøre mye:) [ATTACH=full]14479[/ATTACH]

ninja edit; hadde taste feil, 4 brød i stedet for 3 på diett.no. så kan si at jo færre brød du spiser jo bedre er det..

Mmmmm...så kjempe godt ut!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie Dough a la Dedication, bare i en noe redigert variant. Heiv oppi litt peanøttsmørpulver fra Iherb, brukte Chocolate Fudge proteinpulver, og hev oppi litt havregryn og mandelmel for å få litt mer "bakesmak". Ble sykt mektig, og jeg var lei av sjokolade halveis ned i skålen.. Servert med Walden Farms sjokoladesirup..

post-1253-14440837135474_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie Dough a la Dedication, bare i en noe redigert variant. Heiv oppi litt peanøttsmørpulver fra Iherb, brukte Chocolate Fudge proteinpulver, og hev oppi litt havregryn og mandelmel for å få litt mer "bakesmak". Ble sykt mektig, og jeg var lei av sjokolade halveis ned i skålen.. Servert med Walden Farms sjokoladesirup..

[ATTACH=full]14691[/ATTACH]

Tror jeg vil ha det der til kveldsmat/dessert idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Cookie Dough a la Dedication, bare i en noe redigert variant. Heiv oppi litt peanøttsmørpulver fra Iherb, brukte Chocolate Fudge proteinpulver, og hev oppi litt havregryn og mandelmel for å få litt mer "bakesmak". Ble sykt mektig, og jeg var lei av sjokolade halveis ned i skålen.. Servert med Walden Farms sjokoladesirup..

[ATTACH=full]14691[/ATTACH]

Hvordan fikk du den så flytende? :p På bloggen ser den ut som en stor kladd bare !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...