Gå til innhold

Den store gainer meals-tråden


Chris22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg og gutta drar på hyttetur lager vi et monster vi kaller "The veinclogger". Den lages slik ( Kronologisk rekkefølge)

Grovbrød stek i baconfettet + Bacon + ost + stekte egg + baconost + mer bacon.

Jeg er overbevist om at dette monsteret er hovedgrunnen til at jeg klarte å komme meg over 170 i benk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 8 måneder senere...
Fyrer igang tråden igjen..

Er alene hjemme i helga, og kan ta meg litt friheter med å lage litt gains på kjøkkenet. Igår ble det 1 kilo pizza, og idag blir det 2*200 grams burger med bacon og masse ost.

Noen som har tips til hva jeg kan lage imorgen?

boneinstone.JPG

Man vs food kan inspirere til mye!

Søndag er nesten obligatorisk biffdag, lag deg en stor biff med pommes frites og fløte/peppersaus :happy:

Og dessert; Manuelas rocky road brownies! tør ikke engang gjette kaloriinnholdet i disse.

31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt for lat til å poste bildet på nytt.

Dette får duge.

1234180_535917289811796_1624706293_n.jpg

Teller ostesmørbrødet mitt?

Patetisk enkelt.

Ta et brød (eller lag eget), lag en splitt... Putt oppi alt du digger.. Ha som en lett snack.

I dette tilfellet så er det vel sånn ca to bokser tomat, to kg kjøttdeig, div krydder, noen bønner, hvitløk... to løk, plenty ost... osv. Husker ikke helt. Det er noen kalorier.. (putt i ovn etterpå for å smelte ost og sånn)

Ulempen er jo at du blir plenty mett... men det er absurd enkelt og helt ok velsmakende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...