Gå til innhold

Du vet du trener mengde når...


Nicolai Hildre

Anbefalte innlegg

- når du våkner opp dagen etterpå, og beina er så såre at du ikke klarer å gå på en uke. FAKTISK.:banghead:

- når du alltid er en av de som er supernazi med å ha med deg proteinshaken overalt på trening helt til du er ferdig, for å sluke den, og så kommer den ut 5 min senere, og gjør akkurat det samme hver eneste gang og lærer aldri noe av det, for så å få vondt i magen resten av den dagen :facepalm:

- når du skal forklare noen hvordan de skal trene og du ikke kommer til mer enn første øvelsen før de begynner å virke uinteresserte....

- når du konstant går og gleder deg til å ta knebøy selv om du HATER det og vet at det er jævli med de svake beina dine men så er det veldig deilig når du er ferdig og tenker JESS :D i morgen er det enda en dag til jeg skal trene noe så fælt..

- når du tar pushups og det virker som du har tatt pushups i en halvtime og du er på bare 20 .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

... Når du får pump i ryggen etter første settet med rygghev på oppvarmingen ... :meh:

Tips til hvordan man dealer med dette forresten? Trener mer mengde om dagen, og kjenner jeg får pump i ryggstrekkerne bare jeg ser på skiltet til gymmet.

Fikk så pump igår mens jeg varma opp med _ROTATORCUFF_ (!) at det var ubehagelig å stå på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvordan man dealer med dette forresten?

Slutt å tren mengde ;)

Jeg går rett på bøyen for å "spare" pumpen til da, så jeg slipper å få den først, men skal ikke mange sekundene til da heller..

Jeg bruker et plastrør som jeg ruller på mellom vært sett til bøyen er ferdig omtrent, rundt 4", som jeg legger hele kroppsvekten på og bruker bena til å rulle frem og tilbake.. det lindrer noe, og kan gjøre det bedre på sikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å tren mengde ;)

Jeg går rett på bøyen for å "spare" pumpen til da, så jeg slipper å få den først, men skal ikke mange sekundene til da heller..

Jeg bruker et plastrør som jeg ruller på mellom vært sett til bøyen er ferdig omtrent, rundt 4", som jeg legger hele kroppsvekten på og bruker bena til å rulle frem og tilbake.. det lindrer noe, og kan gjøre det bedre på sikt..

Takk for fine tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvordan man dealer med dette forresten? Trener mer mengde om dagen, og kjenner jeg får pump i ryggstrekkerne bare jeg ser på skiltet til gymmet.

Fikk så pump igår mens jeg varma opp med _ROTATORCUFF_ (!) at det var ubehagelig å stå på beina.

Jeg synes det har en tendens til å gå over etter en uke eller to med mengde, så er det samme runddansen igjen når man starter på nytt igjen. Bruker å ligge over en bosuball og bevege meg opp ned og sidelengs så slipper det litt føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har en tendens til å gå over etter en uke eller to med mengde, så er det samme runddansen igjen når man starter på nytt igjen. Bruker å ligge over en bosuball og bevege meg opp ned og sidelengs så slipper det litt føler jeg.

Har prøvd å legge meg i bro over en benk, det funka litt også.. evt legge seg rett og slett på gulvet med beina oppetter veggen. Tror jeg skal prøve mer med roamroller/rør og se om det hjelper.

Etter speed-mark har jeg av og til problemer med å stå på beina, må legge meg ned :p

Beklager tråd-hijack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...