Gå til innhold

Hvor mange PTer er det her inne, og hvor jobber dere?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber som PT på SATS Majorstua!

Poster ikke så veldig mye på forumet her, men er innom å leser litt nå og da:) Glad i artiklene til Vegard Lysne om kosthold!

Spesielt interessert i følgende temaer:

- Trening(roing, bevegelighet, styrke, kettlebells, slynger m.m)

- Holdningsproblematikk(lower og upper- crossed syndrome)

- Kroppens bakterieflora

- Kosthold(Primal Blueprint, Pål Jåbekk, Weston A. Price, Espen Rostrup m.m)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er PT og har jobbet litt på et lokalt gym.

Nå har jeg PT som ekstrajobb og har for det meste online coaching.

Har hengt noen år på MyRevolution og Fitnessbloggen (og tidligere bloggen til Robert). Er over middels interessert i trening og kosthold. Er litt perfeksjonist og skal ha alt mest mulig optimalt, leser derfor mye artikler og følger med på det som er nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Skriv gjerne og hva slags utdanning dere har.

- Hva ligger average lønn hos en PT?

Nå har jeg PT som ekstrajobb og har for det meste online coaching.

Bra marked for online coaching?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg selv

Onlinecoaching siden 2007-2008

Jobbet som PT på Kaliber Gym i Trondheim i 4 år

Jobber som PT på Club Fitness siden i snart 2 år

Har jobbet med alt fra norgesmestere i boksing, strongman, fotballspillere, kroppsbyggere, fitnessutøvere, og den vanlige mannen i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber for tiden fulltid PT hos Elixia Laksevåg i Bergen.

Utdannelse:

- Bachelor i Idrett, Fysisk Aktivtet og Helse fra Høgskolen i Sogn og Fjordane

- Personlig Trener & Treningsveileder-kurs fra Norges Idrettshøgskole

Spesiell kompetanse:

- Styrketrening

- Utholdenhetstrening

- Kostholdsveiledning

Ønsker å lære mer om:

- Bevegelighetstrening

- Alternativ trening (kettlebells/slyngetrening etc)