Gå til innhold

Politihøgskolen opptak 2013


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Ser helt klart at det er logisk, men forventet ikke at det skulle være så stor forskjell at jeg plutselig klarte dobbelt så mange reps..

Jeg kjenner jo ikke til hvordan du trener ellers, eller om du har gjort forandringer i programmet ditt. Men en økt benkpress før bommen kan ha innvirkning på øvelsen etter. Men 10 rep er jo kjempebra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jo ikke til hvordan du trener ellers, eller om du har gjort forandringer i programmet ditt. Men en økt benkpress før bommen kan ha innvirkning på øvelsen etter. Men 10 rep er jo kjempebra! :)

Så spørs det da i hvilken rekkefølge øvelsene kommer på opptaket.. Krysser fingrene for lav bom før benk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spørs det da i hvilken rekkefølge øvelsene kommer på opptaket.. Krysser fingrene for lav bom før benk! ;)

Tror det var litt forskjellig når jeg søkte... noen begynte på benken, noen begynte på bommen... men men, det går nok bra! Bare pass på å få nok restitusjon dagene i forveien, og ta med deg noe lett å knaske på. Det blir en lang dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiattesten sendast ikkje med følgeskjemaet. For at du skal få politiattest må du ha noke å vise fram når du søker om denne. Dette skrivet får du sammen med innkalling til fysiske opptaksprøver. Dette skjer rundt 01.mai.

Så printer du ut og tar med på politistasjonen når du søker om politiattest.

Politiattesten tar du med deg på fysiske opptaksprøver om den er klar til det - viss ikkje sender du den inn med en gang den er klar.

MÅ man ha med politiattest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo skrevet at vi får svar innen 1. mai?

Synes egentlig at det er litt merkelig med tanke på helligdag, men for all del ;-)

Var det jeg også syns,men samtidig åpner de jo i morgen for hvor man vil ha opptakene..si i fra hvis noen av dere får Mail i dag;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook:

Vi har nå gjort oss ferdig med 95% av søkerne som skal ha innkalling i årets opptak, men det gjenstår fortsatt en helt siste finpuss for noen av søkerne.

Innkallingen blir derimot ikke sendt ut på epost i dag, og vi satser heller på at vi skal få sendt innkalling til samtlige søkere i løpet av formiddagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook:

Vi har nå gjort oss ferdig med 95% av søkerne som skal ha innkalling i årets opptak, men det gjenstår fortsatt en helt siste finpuss for noen av søkerne.

Innkallingen blir derimot ikke sendt ut på epost i dag, og vi satser heller på at vi skal få sendt innkalling til samtlige søkere i løpet av formiddagen i morgen.

Takk for info ;-) da venter vi til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...