Gå til innhold

Politihøgskolen opptak 2013


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det står "Det kan ikke forventes intervju dagen etter" på mailen jeg fikk som bekrefta oppmelding til opptak. Noen som har peiling på hva det vil si? Dvs. Jeg forstår at jeg ikke kan forvente intervju dagen etter, men betyr det at jeg må reise tilbake til Kr. sand senere for å ta intervjudelen? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg opp i pulje 6, 11.06. i Kristiansand :) Noen andre? Merker jeg er dårlig forberedt jeg også gitt.. Jaja! Får henge i frem til prøvene! :)

Jeg har og satt meg opp på pulje 6 11.06 kr.sand :D Da sees vi! Hvordan føler du du ligger ann? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og satt meg opp på pulje 6 11.06 kr.sand :D Da sees vi! Hvordan føler du du ligger ann? :)

Høres bra ut! Helt ærlig så hadde jeg gitt litt opp, trodde ikke jeg kom til å komme inn i år heller :) Så jeg ligger elendig an når det kommer til kondisjonen! Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Helt ærlig så hadde jeg gitt litt opp, trodde ikke jeg kom til å komme inn i år heller :) Så jeg ligger elendig an når det kommer til kondisjonen! Hva med deg? :)

Hehe, ja jeg ser du fikk svar sent du også, samme her! Fikk mail rundt 8-halv 9 i går kveld. Hadde også mistet håpet litt! Var klar for å bare få ett svar, uansett utfall- sliten etter å ha hatt puls på 120 i over ett døgn :p hehe!

Kondisjonen jeg også er nervøs for! :/ Den løpetesten er ram altså! huff... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg ser du fikk svar sent du også, samme her! Fikk mail rundt 8-halv 9 i går kveld. Hadde også mistet håpet litt! Var klar for å bare få ett svar, uansett utfall- sliten etter å ha hatt puls på 120 i over ett døgn :p hehe!

Kondisjonen jeg også er nervøs for! :/ Den løpetesten er ram altså! huff... :/

Har du prøvd deg på testen? Jeg ble positivt overrasket da jeg prøvde testen for første gang. Syns faktisk ikke det var så verst. Hadde gjennomsnittspuls på 165 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å tilby meg å svare på spørsmål om skolen osv, om dere lurer på noe?:)

Så snilt! :) Jeg har ett spm, som ikke er helt relevant til opptaksprøvene men... Lurte på hvordan skoledagene er lagt opp 1 semester? Jeg har nemlig forhåndsbestilt og betalt en usa tur for ett år tilbake, ca 16 dager i slutten av sept. Regner ikke med det er høstferie på phs? Har sett det er mulig å søke om opptil 20 % gyldig fravær, men er usikker på om det går under gyldig fravær :/ Har du noe peiling på det ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd deg på testen? Jeg ble positivt overrasket da jeg prøvde testen for første gang. Syns faktisk ikke det var så verst. Hadde gjennomsnittspuls på 165 :)

Ja har prøvd meg på testen flere ganger, har ikke sjekket pulsen da men:P Jeg syntes den er tøff jeg! :p Jeg er relativt god på løping generelt, men med opp og ned øvelsene på hver side så slet jeg! Melkesyren gjorde alt mye hardere heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, det er det:) Som politistudent må man "beherske" seg i større grad enn "vanlige" folk, men det er ikke noe problem. Vi hadde ikke fadderuke i Stavern fordi da var det første kullet som startet i Stavern ute i praksis. Vi blir faddere nå da vi starter i B3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snilt! :) Jeg har ett spm, som ikke er helt relevant til opptaksprøvene men... Lurte på hvordan skoledagene er lagt opp 1 semester? Jeg har nemlig forhåndsbestilt og betalt en usa tur for ett år tilbake, ca 16 dager i slutten av sept. Regner ikke med det er høstferie på phs? Har sett det er mulig å søke om opptil 20 % gyldig fravær, men er usikker på om det går under gyldig fravær :/ Har du noe peiling på det ? :)

Okay. Skjønner:) Hmm.Det spørs litt hva slags fag du har i september. Det er noen fag du faktisk IKKE kan være borte mer enn 6 timer i. Dette er fag der det er obligatorisk oppmøte. Det er noen fag i B1 som er det, som noen moduler i bla. kriminalteknikk, fysisk trening, arrestasjonsteknikk osv. Dette må du nesten ta opp med skolen om du kommer inn. Det spørs jo også hvilken skole du søker. Semesteret er lagt opp litt forskjellig fra skole til skole tror jeg. Alle fagene er jo like på skolene, men timeplanene forskjellig..:) Håper du fikk svar?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...