Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ønsker at bilder av personer "tagges" med hvem de er. Kommenterte dette på face tidligere, men for oss som ikke aner hvem alle er i kjendisverden er, så er det greit å vite. Under øvelser så er det også fint med et illustrasjonsbilde på teknikk og muskelgrupper og ikke bare youtube videoer. Noen artikler slik som denne: Markløft - hvorfor og hvordan - Fitnessbloggen

har fint illustrasjonsbilde synes jeg.

• 2 måneder senere...
Er jeg kravstor når jeg ønsker meg dette?:whistle:

Når jeg trykker meg inn på min egen loggbok så hadde det vært stas å komme rett til siste innlegg, eventuelt "skrive boksen".

er såååå ork å trykke :shy:

Det skal funke hvis du endrer URLen til dette:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bare-litt-til.10665/unread

Det skal funke hvis du endrer URLen til dette:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bare-litt-til.10665/unread

Om jeg trykker på den linken der, så ja, da kommer jeg til den siste posten min. Men det hjelper jo ikke det når jeg i en annen dag skal inn, da kommer jeg jo rett til første siden igjen...

Om jeg trykker på den linken der, så ja, da kommer jeg til den siste posten min. Men det hjelper jo ikke det når jeg i en annen dag skal inn, da kommer jeg jo rett til første siden igjen...

I så fall er det vel fordi du har slettet nettleserhistorikken?

Annonse

fikk hjelp av kjæresten nå, du mente sikkert som han gjorde, att jeg skulle endre url`n innpå innstillinger, ikke oppe i adressefeltet?

Det skal funke å endre til http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bare-litt-til.10665/unread her http://forum.fitnessbloggen.no/account/personal-details ja.

Det og konkurrere mot feks TF gjør dere jo da deffentlig allerede når mann har en styrkeløft del, så syns ikke det var godt nok argument dessverre. Er jo nesten på kanten til diskrimenerende :D

Det er jo flere medlemmer her inne som driver med fitness og bygging, og med veksten fitnessbloggen har og ikke minst måten både vi byggere/fitnessutøvere og medlemmer ellers her inne snakker godt om FB så vil det heller ikke bli mindre med tiden vi har i møte.

Jeg som kroppsbygger føler feks ikke at jeg ikke hører hjemme her, og jeg tror den "vanlige mannen" i gata også kan ha interesse av å lese på en egen del som omhandler fitness og kroppsbygging. Det må jo også være bedre å FÅ DET INN under en egen underdel istedet for at det flyter rundt her og der på forumet :)

Denne delen kunne mann hatt info om konkurranser både nasjonalt og internasjonalt også, noe jeg tror flere har interesse av å lese om. Da spesielt nasjonalt.

Dere er på vei til og bli det eneste seriøse forumet i landet, så hvorfor ikke bare tilrettelegge det for alle kanaler?

At vi har en styrkeløftdel på forumet er det ikke noe som helst problem å forsvare, da dette er en idrett i regi at idrettsforbundet. Kroppsbygging og fitness er ikke dette, og det er heller ikke strongman.

så var høstens konkurranser over og det har florert av kroppsbygging og fitness relatert stoff på FREMSIDEN av fitnessbloggen.no Dere mener fortsatt at det ikke hører hjemme her med en underdel som hører til fitness og kroppsbygging? men vil fortsette å skrive om det på forsiden :) just asking lixom...

så var høstens konkurranser over og det har florert av kroppsbygging og fitness relatert stoff på FREMSIDEN av fitnessbloggen.no Dere mener fortsatt at det ikke hører hjemme her med en underdel som hører til fitness og kroppsbygging? men vil fortsette å skrive om det på forsiden :) just asking lixom...

Han har et poeng, Espen Espelund?

I bunn og grunn, ja. Hvordan det påvirker mengden av forskjellige typer brukere, og i høyeste grad hvordan det innholdet som ligger i forumet påvirker valgene folk tar.

dette syntes jeg blir for dumt om det er grunnen. Å ta alle under en kam burde vel hvertfall fitnessbloggen være forsiktig med.

Da er det lettere å si at man ikke vil satse på ting som er litt mer ekstremt for en gjennomsnittlig

Tar en diskusjon med moderatorer om det i kveld, så ser vi hvor vi ender. Absolutt ikke umulig, men å si at det har florert med stoff om bygging er vel å ta i. Fitness har vi dekket. Om vi ender med å lage et forum for en eller flere grener der krever det at noen tar ansvar for å holde det litt oppdatert med spennende innhold.

Annonse

Tar en diskusjon med moderatorer om det i kveld, så ser vi hvor vi ender. Absolutt ikke umulig, men å si at det har florert med stoff om bygging er vel å ta i. Fitness har vi dekket. Om vi ender med å lage et forum for en eller flere grener der krever det at noen tar ansvar for å holde det litt oppdatert med spennende innhold.

Fitness og bygging går under samme kategori da... Ser frem til å høre konkluksjonen deres :)

Hei. Jeg vet ikke om dette er rette stedet men jeg prøver. Jeg ønsker meg en søkefunksjon inne på "øvelser".

Det er utrolig tungvindt for amatører som meg å skulle lete opp en øvelse som jeg bare har navnet på men ikke aner om den er for bryst eller skuldre osv. En søkefunksjon der hadde vært gull. :)

• 2 uker senere...

Vurderte å lage tråd men tar det her istedet;

Synes dere burde tenke over skrivemåten deres i artiklene, det virker til tider ganske aggressivt og bombastisk. Vet ikke om det er flere som føler dette, men om jeg hadde vært en med lav selvtillit pga vekt eller forhold til kosthold så er jeg usikker på hvordan jeg ville følt det.

Vurderte å lage tråd men tar det her istedet;

Synes dere burde tenke over skrivemåten deres i artiklene, det virker til tider ganske aggressivt og bombastisk. Vet ikke om det er flere som føler dette, men om jeg hadde vært en med lav selvtillit pga vekt eller forhold til kosthold så er jeg usikker på hvordan jeg ville følt det.

"Compliance" fungerer generelt bedre om man er selvsikker og gir lite spillerom, men forstår hva du sier og er uenig. Overvektige bør ikke ta dette mer til seg enn noen som ikke gjør det bra på skole og leser en artikkel om å ta seg sammen, lese mer og slutte å sløse tid på unyttige ting som internettsurfing flere ganger til dagen. FB sine artikler støtter seg som oftest til pålitelig forskning og prøver å være så politisk korrekt som mulig. Så hadde vært fint om du kom med noen konkrete eksempler på ting du har reagert på? Da jeg ikke har funnet noe støtende enda.

Vet ikke om dette er blitt tatt opp tidligere men: jeg skulle ønske at det gikk an å favorittmerke artiklene som kom ligger ute på Fitnessbloggen slik at man får de opp på en egen "favorittliste" (for de som har profil her inne). Noen artikler er så gode at jeg helst ikke vil la de gå i glemmeboken=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...