Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min første bestilling er fåretatt:) hjap mye den guid siden. Tidligere har jeg bare ikke orka:blush:

[ATTACH=full]1796[/ATTACH]

får håpe du er heldig og tollerne ikke er helt våkne, gratis prøven du har lagt med er på legemiddellisten:sorry:

Litt redd for å velge "hva som helst" der jeg - i frykt for at hele pakka blir stoppa i tollen...

nettopp som skjedde over her hehe, men man kan nå fint ha flaks da heldigvis har hatt masse pakker med htp-5 som gikk gjennom så er håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snart gått 3 mnd siden jeg bestilte en pakke fra iHerb, og om jeg kontakter dem får jeg bare en standard-svar-mail om at den kan være forsinket av toll, eller problem med leveransen osv.

Men pakken er jo betalt for. Noen som har erfaring med at pakker ikke kommer? Får man pengene tilbake? Den er jo ikke sporbar. Bah, frustrerende, første gang jeg bestiller der, og blir nok siste om dette ikke ordner seg -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snart gått 3 mnd siden jeg bestilte en pakke fra iHerb, og om jeg kontakter dem får jeg bare en standard-svar-mail om at den kan være forsinket av toll, eller problem med leveransen osv.

Men pakken er jo betalt for. Noen som har erfaring med at pakker ikke kommer? Får man pengene tilbake? Den er jo ikke sporbar. Bah, frustrerende, første gang jeg bestiller der, og blir nok siste om dette ikke ordner seg -.-

mulig tollen sender den i retur, så sender de den på ny og ny, min sirkulerte oslo-sverige-oslo-tyskland-oslo-sverige så hjem til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager om dette er et dumt spørsmål, men jeg ser at det er tilbud på denne nå på iHerb Vitamin D

I følge den listen over hva som er tillatt å importere i landet står det Maksimumsinnhold pr. anbefalt døgndose 10 på Vitamin D. Vil det da si at når denne er såpass høy (5,000) så er det uaktuelt?I så fall så er vel vitamin D'en fra iHerb sinnsykt sterk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...