Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, jern er en viktig bestanddel av de røde blodlegemene. Ikke jern= ikke røde blodlegemer. Jern er en del av hemoglobinet som skal frakte oksygen. Mangel på energi/kraft kan skyldes jernmangel. Jeg hadde blodmangel fordi jeg manglet jern:) Men hadde ikke gjettet det selv fordi jeg spiste kjøtt. Men jern må opptaes også og jeg manglet c vitamin i kosten som letter opptaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jern er en viktig bestanddel av de røde blodlegemene. Ikke jern= ikke røde blodlegemer. Jern er en del av hemoglobinet som skal frakte oksygen. Mangel på energi/kraft kan skyldes jernmangel. Jeg hadde blodmangel fordi jeg manglet jern:) Men hadde ikke gjettet det selv fordi jeg spiste kjøtt. Men jern må opptaes også og jeg manglet c vitamin i kosten som letter opptaket.

Det er dette jeg mistenker også... Altså jeg spiser jo kjøtt og generelt matvarer med jern, men det blir visst ikke tatt opp.

Og dermed må jeg nok kjøre på med c-vitamin. Men skal jeg heller forsøke c-vitam UTEN jern først. For jeg manger ikke jern ei heller blod.. Om it makes some sence:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått stanset en pakke, pga vitamin D og sink, visste ikke det var noe grense som gjorde det til legemiddel o_O ..men da sendes også det som var godkjent tilbake fikk jeg høre fra tollen så etter det jeg har lest her så skal jeg få pengene tilbake fra iHerb automatisk, men vet dere ca. hvor lang tid det tar før pengene kommer inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette jeg mistenker også... Altså jeg spiser jo kjøtt og generelt matvarer med jern, men det blir visst ikke tatt opp.

Og dermed må jeg nok kjøre på med c-vitamin. Men skal jeg heller forsøke c-vitam UTEN jern først. For jeg manger ikke jern ei heller blod.. Om it makes some sence:p

Det kan du gjøre. Jeg vurderte å gjøre det samme selv men ville ha raskest mulig blod fordi jeg var slapp så jeg tok begge deler. Det beste for deg hadde vært å tatt en test nå og så om noen uker igjen for å se om det funka med bare c-vitamin. Vet du, i fremtida kan man sikkert enkelt teste seg selv for mengde mineraler, hormoner og sånn. Svart te skal hemme opptaket også, men ikke så veldig mye synes jeg. Jeg drikker te sammen med jerntilskuddet men har fått mer blod likevel, og det ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått stanset en pakke, pga vitamin D og sink, visste ikke det var noe grense som gjorde det til legemiddel o_O ..men da sendes også det som var godkjent tilbake fikk jeg høre fra tollen så etter det jeg har lest her så skal jeg få pengene tilbake fra iHerb automatisk, men vet dere ca. hvor lang tid det tar før pengene kommer inn?

kan ta veldig lang tid. Anbefaler deg å skrive en mail til dem når du tror pakken er kommet frem. Da skjer ting raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good news! Fikk mail fra en ansatt hos Iherb, bare å følge med da! :D

Dear,

And thank you again for ordering from iHerb.

We sent you your order few weeks ago and would like to know the date you have received it.

If you have not received it yet, please let me know once you do.

Your feedback will allow us to offer faster shipping methods in the future while keeping it economical.

We appreciate your time. thank you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått

iHerb.com - Product Reviews Now Foods, Super EPA, Double Strength, 240 Softgels

stoppa i tollen?

Bestilte det for et års tid siden, og da var det ikke noe problem. Aldri hørt om at tollen er strengt på omega-3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiya. Har selv brukt iHerb selv i noen år, men ikke så mye "overdimensjonert" kosttilskudd. Ser at det er mange som fruster over at pakker blir stoppet i Tollen og retunert så da tenkte jeg at dette må jeg finne ut av så jeg ikke gjør samme blemma selv. Fant en blog med linker til lovdata så hvis noen skulle være intressert i å sjekke loven før bestilling så kan man se litt på følgende linker;

Definerte legemiddler

Urter (de som er merket H er handelsvare)

Grenseverdier for vitaminer og mineraler

Ulovlige dopingpreparater

Håper det kan hjelpe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har eit spm; Ke skjer om pakken kjem på døra, og du ikkje er heime?

Hvis du vil at det skal komme på døra så koster det flesk for frakten. Hvis du derimot velger det billigste alternatives så får du hentelapp slik som Ann-Kristin sier. Og er du ikke hjemme så legger de enten igjen en postlapp eller så prøver de igjen neste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...