Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:( Da dropper jeg det! Hadde vært sååå godt med peanøttsmør på riskake... Sjokolade dipen er god når jeg har den oppi skyr eller noe sånt.

Jeg spiser altid PB2 blandet med caramel dip (walden farms) på riskakene mine! superdigg...!!(y) Blender også inn noen dråper stevia sjokolade og litt sjokoladeprotein.. Velkommen til himmelen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dette og bestiller det fast :) bruker det istedet for smør etc i speltlumper med pålegg, eller av og til blandet med salaten for å få den er saftig osv :)

Åååå.... Du gir meg håp! Glemmer at noen liker ting jeg ikke liker, og jeg liker ting andre hater:) Ferdig med dagens shopping der, så da kjøper jeg det neste gang. Takk for heads up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.... Du gir meg håp! Glemmer at noen liker ting jeg ikke liker, og jeg liker ting andre hater:) Ferdig med dagens shopping der, så da kjøper jeg det neste gang. Takk for heads up!

Ja, jeg ser liksom ikke alltid helt vitsen med å spørre: er denne god? Da du vil få like mange svar/meninger som det er mennesker :p Vi har jo alle ulike preferanser :) Flere peker jo på at det smaker kunstig, og det er jo korrekt. Kjøper man produktet med tanke om at det vil smake faktisk peanøttsmør blir en nok veldig skuffet. På samme måte som når vennene mine smaker "muffinsen" min med eggehviter, sjokoladeproteinpulver, sukrin og stevia blir skuffa fordi det ikke smaker sjokolademuffins fra bakern ;)

Det blir med hva du er vant til og hvilke forventninger du har :) mauler du dette produktet i håp om at det smaker vanlig peanøttsmør blir d nok skuffet. Bruker du det sammen med andre ting, som feks jeg i mine speltlumper, med hovedmål om at det er en kalorifri erstatning for annen "smøring" blir du kanskje positivt overrasket :) videre går det også ann å blande det med ting! Selv er jeg en sucker for søte ting og har av og til blandet litt sukrinmelis og sjokoladesteviadråper oppi, få litt salt-søt smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser liksom ikke alltid helt vitsen med å spørre: er denne god? Da du vil få like mange svar/meninger som det er mennesker :p Vi har jo alle ulike preferanser :) Flere peker jo på at det smaker kunstig, og det er jo korrekt. Kjøper man produktet med tanke om at det vil smake faktisk peanøttsmør blir en nok veldig skuffet. På samme måte som når vennene mine smaker "muffinsen" min med eggehviter, sjokoladeproteinpulver, sukrin og stevia blir skuffa fordi det ikke smaker sjokolademuffins fra bakern ;)

Det blir med hva du er vant til og hvilke forventninger du har :) mauler du dette produktet i håp om at det smaker vanlig peanøttsmør blir d nok skuffet. Bruker du det sammen med andre ting, som feks jeg i mine speltlumper, med hovedmål om at det er en kalorifri erstatning for annen "smøring" blir du kanskje positivt overrasket :) videre går det også ann å blande det med ting! Selv er jeg en sucker for søte ting og har av og til blandet litt sukrinmelis og sjokoladesteviadråper oppi, få litt salt-søt smak :)

Be om en anbefaling når så mange andre her har prøvd produktene synes jeg er helt greit. Kjøper det ikke fordi jeg tror det smaker det samme som peanøttsmør, det vet jeg ikke er mulig;) Søtsaker er gode fordi de er usunne:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Da dropper jeg det! Hadde vært sååå godt med peanøttsmør på riskake... Sjokolade dipen er god når jeg har den oppi skyr eller noe sånt.

det går an å lage peanøttsmør av peanøttmelet som er fettredusert. Fåes på iherb. Bare å tilsette vann (og kanskje salt eller annen smak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse atkins-barene... Er det virkelig mulig at de er så gode?

- lurer jeg meg selv i grunn når jeg smaker på en slik? er vel minimalt med raffinert sukker i det osv? Eller?

Atkins, Endulge, Chocolate Caramel Mousse Bar, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Per Bar - iHerb.com

Jeg har bare prøvd Atkins day break peanut butter crisp og de er gode! Hvis du ser på innholdsfortegnelsen til Endulgebarene så vet jeg ikke om de inneholder raffinert sukker, men rimelig sikker på at de inneholder palmeolje. De er sikkert gode, men ikke så ekstremt sunne kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare prøvd Atkins day break peanut butter crisp og de er gode! Hvis du ser på innholdsfortegnelsen til Endulgebarene så vet jeg ikke om de inneholder raffinert sukker, men rimelig sikker på at de inneholder palmeolje. De er sikkert gode, men ikke så ekstremt sunne kanskje:)

Det stod palme ditt og palme datt flere ganger i innh.fort.

Og som Børge Fagerli fint sa det: proteinbarer er ikke måltidserstatning, men sjokoladeerstatning.

Det er vel bedre å bare kjøpe inn ingredienser for å lage seg selv egne godsaker som er proteinrike og smaker bra?

Kristine Weber postet noen godsaker i går, med lenke til ingredienser på iherb.

Vil tro næringsinnholdet er bedre enn i disse barene (dog ikke lett å frakte med seg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...