Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men lurer litt på siden du er i usa hvorfor du ikke bestiller fra bb.com istedet? de er jo billigere på kosttilskudd en iherb og bedre utvalg på den biten..

Gift spørsmål. Takk for tipset :) blir nok bestilling derfra neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snart gått 3 mnd siden jeg bestilte en pakke fra iHerb, og om jeg kontakter dem får jeg bare en standard-svar-mail om at den kan være forsinket av toll, eller problem med leveransen osv.

Men pakken er jo betalt for. Noen som har erfaring med at pakker ikke kommer? Får man pengene tilbake? Den er jo ikke sporbar. Bah, frustrerende, første gang jeg bestiller der, og blir nok siste om dette ikke ordner seg -.-

Har du bestilt bare lovlige varer og under 200 NOK skal den komme. Om den er i tollen skal du få et brev om det, men dette brevet kommer ikke med det første. men 3 mnd er lenge synes jeg. Jeg har bestilt mange ganger men aldri ventet mer enn 4 uker. Du får tilbake penger om den returnerer ja. Iherb er greie. Jeg får raskt svar eller action ved epost-kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes noe lignende som cornells melblanding( Cornells melblanding halvgrov - glutenfritt og melkefritt - matintoleranse og allergivennlig )på iherbs.com? Altså glutenfri melblanding som også er lite karbohydrater :p

du kan bare bruke de engelske søkeordene for det blandingen inneholder, som er hirseflak, risflak, gresskarkjerner, quinoaflak, amarantmel, quinoamel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labrada Nutrition, BCAA Power, Fruit Punch, 1 lb 1 oz (500 g) - iHerb.com

Takker! Prisen er kanskje litt i grenseland med tanke på tolling da(n) Men du har mottatt den de gangene du (eventuelt) har bestilt den fra iHerb? (iom at det er et kosttilskudd) Beklager, men er litt grønn når det gjelder bestilling av kosttilskudd fra utlandet:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Prisen er kanskje litt i grenseland med tanke på tolling da(n) Men du har mottatt den de gangene du (eventuelt) har bestilt den fra iHerb? (iom at det er et kosttilskudd) Beklager, men er litt grønn når det gjelder bestilling av kosttilskudd fra utlandet:whistle:

Ja, jeg fikk den ikke så lenge etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Når det gjelder:

Fiberfin/fiberhusk

Mandelmel

sukrin

bakepro

Stevia

Proteinpulver som er godt i baking?

BCAA

Hvilke merker er safe ifra IHERB? hva kjøper dere? Gjerne full link eller fult merke? Er jo så mye rart der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er så sykt lang :)

Sitter og prøver å bokmerke alt av interesse her nå for å lagre meg et lite dokument med lenker (og evt også lenker til kor man får kjøpt produkta i norge, som fettredusert mandelmel osv)

Vi skulle nesten fått førsteposten eller en egen post dedikert til dette :) (en som noen kan oppdatere men ingen kan svare i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd denne? Fikk den rett før ferien og åpnet den, smakte på pulveret og det smakte og luktet såpe:( Det skal være verdt det hvis det ikke skal i søpla da...

NEL-01986-11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...