Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den er god. Jeg veksler mellom den og brownie:)

oki, må ha nytt brownie, å tenkte å bare bestille den også for å "fylle pakken" :p hehe..smaker den mer mørk sjokolade eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki, må ha nytt brownie, å tenkte å bare bestille den også for å "fylle pakken" :p hehe..smaker den mer mørk sjokolade eller?:)

Skal du fylle pakken bør du heller prøve et av de andre typene med helt annen smak, ikke mer sjokolade. Har du prøvd det nye med jordbærsmak f.eks.? Ellers er både banan og vanilje gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte i utgangspunktet å legge inn en bestilling på noen produkter fra Walden Farms.

Caramel Syrup og Chocolate Flavored Syrup ser digge ut, er de indentiske med de som kommer på boks, dip utgaven?

Hvordan er de på smak? Ser noen er svørt missfornøyd her...jeg forventer ikke like god smak som the real deal. Men smaker de vondt dropper jeg bestillinga av det.

caramel dippene r så langt fra the real deal som det går an å komme. Det smaker ikke godt, litt kvalmende og lite søtsmak og kjip konsistens, ikke klissete i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk smakeprøve av de som lager denne

Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each - iHerb.com

den var ganske god når man tenker på hvor mettende den var kalorimessig, men jeg fikk også cinnamon roll og den var ikke god. De var ikke fullt så søte som atkins barene og hadde e'n underlig fremtredende smak jeg digga som kanskje er det rare fiberet, fordi jeg har aldri smakt det før. Jeg bestilte en pakke etter å ha prøvesmakt. Den fyller godt opp pga masse fiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du fylle pakken bør du heller prøve et av de andre typene med helt annen smak, ikke mer sjokolade. Har du prøvd det nye med jordbærsmak f.eks.? Ellers er både banan og vanilje gode.

sikkert smart egentlig..vanilje har jeg, den er dødsgod :) tenkte på den med jordbær, men har aldri likt så godt jordbær ting som is og youghurt å sånt, har du smakt den :p? banan høres jo bare døds kvalmenes ut :p hehe har du prøvd den sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert smart egentlig..vanilje har jeg, den er dødsgod :) tenkte på den med jordbær, men har aldri likt så godt jordbær ting som is og youghurt å sånt, har du smakt den :p? banan høres jo bare døds kvalmenes ut :p hehe har du prøvd den sjokolade?

Har ikke prøvd jordbær. Banan synes jeg er veldig god. Litt kunstig, men fremdeles smakfull. Har også på prøvd chocolate supreme, og jeg synes den er god. Litt som nesquick fra da jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd jordbær. Banan synes jeg er veldig god. Litt kunstig, men fremdeles smakfull. Har også på prøvd chocolate supreme, og jeg synes den er god. Litt som nesquick fra da jeg var liten.

hehe, tror jeg må prøve den supreme jeg :D jordbær er sikkert god og, for de som liker det, men har alltid syns jordbær-ting er litt kvalmenes :p Vi har f. eks alltid frysen FULL av tress-isbokser med kunn det rosa igjen :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den smaker fake sjokolade med metallisk unaturlig ettersmak :)

åå? har du smakt brownie også da? hadde lyst å bestille den, men du ødelegger når du sier sånt :p hehe..har hørt den er god jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stevia er best? Den i væske form eller pulver? Ser at i mange oppskrifter brukes væske..

Favorittsmak? :D

Orker ikke å lese gjennom trådens 46 sider..:oops:

Er det et av firmaene som lager stevia, betre en det andre? :)

Også, det kan ikke være over 200, er det med eller uten frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stevia er best? Den i væske form eller pulver? Ser at i mange oppskrifter brukes væske..

Favorittsmak? :D

Orker ikke å lese gjennom trådens 46 sider..:oops:

Er det et av firmaene som lager stevia, betre en det andre? :)

Også, det kan ikke være over 200, er det med eller uten frakt?

har ikke prøvd i pulverform, men stevia english toffee og vanilla cream er kjempe gode :) favoritt hos de fleste tror jeg :) under 200 kr utenom frakten for å slippe å betale toll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå? har du smakt brownie også da? hadde lyst å bestille den, men du ødelegger når du sier sånt :p hehe..har hørt den er god jeg :p

Ja, det har jeg og den er kjempe god (y) Hvis du vil kan jeg sende deg en smaksprøve på supreme?? Send meg adressen din, så kommer det i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd jordbær. Banan synes jeg er veldig god. Litt kunstig, men fremdeles smakfull. Har også på prøvd chocolate supreme, og jeg synes den er god. Litt som nesquick fra da jeg var liten.

Mulig vi i Sandefjord har merkelige smaksløker:blush: Alle jeg har putta i supremen sier ÆSJ og til Brownien sier de nesquick (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg og den er kjempe god (y) Hvis du vil kan jeg sende deg en smaksprøve på supreme?? Send meg adressen din, så kommer det i posten

vil du det? det er jo kjempe snilt av deg :p var den så dårlig du bare gir den vekk :p? hehe..men bestilte faktisk heller bare to brownier, så hørte litt på deg :p. Og den vet jeg er god og blir brukt uansett :D..syns alltid det er like greit å fylle pakken når jeg først bestiller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...