Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Er blitt en fan av iherb.com :cool:

I fra iherb har jeg bestillt alt ifra proteinpulver, kostilskudd, ensymer, spirulina, vitaminer og mineraler, stevia (dråper og i pulverform) Aminosyrer, BCAA, Q10, inositol, EGCg, eggeproteinpulver, raw proteinpulver (av ris), og mange andre.

Kan anbefale deg eggeproteinpulveret med vanilje smak.

Egcg er ett sposrtstilskudd for idrettsfolk (antioksidant) Q10 får du energi av:thumbsup:

Håper dette svaret var til hjelp:)

Hvilken vitaminer er det du kjøper derfra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk to pakker til i posten i dag, ny chocorite french vanilla, stevia vanilla cream, sjokolade og caramel sirup og to pakker med atkins barer :D noen som har noen tips til noe annet godt? får alltid lyst å bestille mer å prøve noe nytt :p Har det meste av proteinpulver og essenser osv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd GoLean-frokostblandingene til Kashi? Mye protein per porsjon, og gode på smak! Spiser de av og til når jeg er lei av egg og havregrøt :)

neei, kansje jeg kan prøve det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nær ved å lande en ny deal, men så var DHL det billigste alternativet (altså dyrere enn varere i seg selv). Således uaktuelt. Den fraktmåten jeg alltid har brukt var ikke lenger et alternativ å velge. Blir ikke mer handling fra denne siden da.

Vel fordi pakka ble over 4lbs? (1,8kg elns?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å bestille noen produkter fra iHerb, men hvordan er det med toll og slikt? Må jeg holde meg under en sum?

under 200 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)

Noen produkter å anbefale som er et "must have" på kjøkkenet? Har de en fin erstatning for sukrin der, rimeligere variant? Er jo så mye forskjellig på denne siden, er ikke lett å finne det man skal ha.

For sukrin:

Now Foods, Erythritol, 100% Pure Natural Sweetener, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Edit: Om du blar litt i denne tråden finner du mange tips på hva som er verdt å prøve ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)

Noen produkter å anbefale som er et "must have" på kjøkkenet? Har de en fin erstatning for sukrin der, rimeligere variant? Er jo så mye forskjellig på denne siden, er ikke lett å finne det man skal ha.

proteinpulverne fra chocorite (spesielt french vanilla og chocolate fudge brownie), stevia dråper (english toffee og vanilla cream) og sjokolade og karamelldip er noen av mine favoritter vertfall, og mange andre sine også har jeg forstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

proteinpulverne fra chocorite (spesielt french vanilla og chocolate fudge brownie), stevia dråper (english toffee og vanilla cream) og sjokolade og karamelldip er noen av mine favoritter vertfall, og mange andre sine også har jeg forstått :)

Elsker også disse proteinpulverne - de lander seg sykt lett ut og er superdigg i proteinkaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...