Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Kan noen forklare meg hvor jeg skal skrive inn denne bonuskoden? Jeg finner ingen plass, er lei av å kjøpe ting derfra uten å få brukt koden min

Koden din er ment for at andre skal bruke den i sin første bestilling slik at du selv får bonuspoeng, som du senere kan bruke i bestillingene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte en pakke jack3d fra iherb, fikk nettopp brev fra posten: For å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn: Sendingen inneholder legemiddel som ikke tillates innført. Og så står det at de ikke kan gjøre annet enn å returnere det. Er det ingenting jeg kan gjøre?? :unsure:

Får du bot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!:D Hadde du tynt hår før, og det endret seg med dette?:)

Ingen problem;) Jeg hadde veldig tynt hår som ikke vokste i det hele tatt (laaangt under "normalen")... nå har jeg brukt kollagen i snart 3 måneder og det er 7 cm lenger! Det er faktisk helt sykt!:) Det har ikke blitt nevneverdig tykkere, men er fyldigere og ser mye friskere ut. Får ofte kommentarer på hvor pent og glansfullt håret mitt er:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem;) Jeg hadde veldig tynt hår som ikke vokste i det hele tatt (laaangt under "normalen")... nå har jeg brukt kollagen i snart 3 måneder og det er 7 cm lenger! Det er faktisk helt sykt!:) Det har ikke blitt nevneverdig tykkere, men er fyldigere og ser mye friskere ut. Får ofte kommentarer på hvor pent og glansfullt håret mitt er:D

Så artig!! Jeg har heller det problemet med at jeg har startet å få viker:( og det er betydelig tynnere generelt..

Men da sjekker jeg ut kollagenen!:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig!! Jeg har heller det problemet med at jeg har startet å få viker:( og det er betydelig tynnere generelt..

Men da sjekker jeg ut kollagenen!:thumbsup:

Uansett verdt å sjekke ut :)Marine Matrix finner du litt forskjellig dokumentasjon på kollagen og hår:)

Glemte å si en ting; grunnen til at jeg startet med det var fordi jeg mistet mye hår og de jeg bodde sammen med klaget hele tiden fordi det var "hår overalt". Ingen som klager lenger i alle fall:D

Dere andre: Sorry at jeg spammer tråden, men jeg kommer ikke over hvor bra det funker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si en ting; grunnen til at jeg startet med det var fordi jeg mistet mye hår og de jeg bodde sammen med klaget hele tiden fordi det var "hår overalt". Ingen som klager lenger i alle fall:D

Dere andre: Sorry at jeg spammer tråden, men jeg kommer ikke over hvor bra det funker :p

Wow! håper jeg og får flottere hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at multivitaminene har for høy dose av de forskjellige vitaminene.

Godt mulig ja.

Multivitaminene var bare noe jeg slengte på i tillegg, skulle aldri gjort det:p

____

Noen som vet om Super Collagen er lovlig?:)

Var det i pakken min som ble returnert, men aner jo ikke om det er den eller noe av det andre som var ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...