Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxx
Still... Svett gymtruse UTEN kalorier!!! :p

Pannekakesirupen er iaffal kjempegod :) Og dipene :)

Haha, helt riktig innstilling! (y)

Gleder meg til det kommer, hodet greier helt sikkert å lures til at det er bedre enn fæle sjokoladekalorier. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte i utgangspunktet å legge inn en bestilling på noen produkter fra Walden Farms.

Caramel Syrup og Chocolate Flavored Syrup ser digge ut, er de indentiske med de som kommer på boks, dip utgaven?

Hvordan er de på smak? Ser noen er svørt missfornøyd her...jeg forventer ikke like god smak som the real deal. Men smaker de vondt dropper jeg bestillinga av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte i utgangspunktet å legge inn en bestilling på noen produkter fra Walden Farms.

Caramel Syrup og Chocolate Flavored Syrup ser digge ut, er de indentiske med de som kommer på boks, dip utgaven?

Hvordan er de på smak? Ser noen er svørt missfornøyd her...jeg forventer ikke like god smak som the real deal. Men smaker de vondt dropper jeg bestillinga av det.

Jeg er ikke noe fan av dip'ene, men Chocolate Flavored Syrup har jeg bestilt flere ganger og den er egentlig ganske god. Selvfølgelig ikke like god smak som the real deal, men er ikke langt unna Hershey's sjokoladesaus. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, bestilte sirup og dip. Satser på at Kesamen bare blir bedre:)

Jeg elsker dem! Smaken er som baken, og vil anbefale deg å prøve de selv fremfor å lytte til andre :)

Selv elsker jeg feks pancake-sirup og carameldipen, mens ei venninne HATER sistnevnte, men elsker marshmellowdipen som jeg hater :p

Prøv de ut, det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Jeg elsker dem! Smaken er som baken, og vil anbefale deg å prøve de selv fremfor å lytte til andre :)

Selv elsker jeg feks pancake-sirup og carameldipen, mens ei venninne HATER sistnevnte, men elsker marshmellowdipen som jeg hater :p

Prøv de ut, det er verdt det!

Goood, gleder meg til de kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som har noen tips til en ny pakke? syns alltid det er gøy å prøve nye ting :p Har det meste av det "vanlige" som steviadråper. pb2 og chocorite..noen som har prøvd f. eks yacon sirup eller taco krydderet fra frontier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen tips til en ny pakke? syns alltid det er gøy å prøve nye ting :p Har det meste av det "vanlige" som steviadråper. pb2 og chocorite..noen som har prøvd f. eks yacon sirup eller taco krydderet fra frontier? :)

:dead:

smaga drid :p

Yacon sirup er jo kjempegodt :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, altfor lett å handle på iHerb! Crap, altså. Sukrin.. hva i alle dager skal jeg med det, jeg som nesten aldri baker?

Haha, sitter på altfor mye crap derfra selv.. brukte det (steviaen) på havregrøten til slutt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, bestilte sirup og dip. Satser på at Kesamen bare blir bedre:)

Åneeei, du må ikke bestille det! Urk, det smaker BAJS! Har bare smakt dressingene derfra, og de havna rett i søpla. Har lest at flere her har prøvd peanøttsmøret, men det har havna i søpla alt sammen. Kan si det slik at dressingene smakte en slags blanding av brent gummi og metall :hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei, du må ikke bestille det! Urk, det smaker BAJS! Har bare smakt dressingene derfra, og de havna rett i søpla. Har lest at flere her har prøvd peanøttsmøret, men det har havna i søpla alt sammen. Kan si det slik at dressingene smakte en slags blanding av brent gummi og metall :hungover:

sjokolade og karameldippene er kjemegode i kesam/cc, dersom man blander det med andre ting også, som kanel, steviadråper, sukrin, salt, splenda :p...f. eks cc med sjokoladedip, english toffee, litt salt, litt kanel og litt splenda, mmm :D:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjokolade og karameldippene er kjemegode i kesam/cc, dersom man blander det med andre ting også, som kanel, steviadråper, sukrin, salt, splenda :p...f. eks cc med sjokoladedip, english toffee, litt salt, litt kanel og litt splenda, mmm :D:p

Hehe, mulig :p Gidder liksom ikke kjøpe noe hvis man trenger 10 ting til for å få det til å smake godt!:joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Åneeei, du må ikke bestille det! Urk, det smaker BAJS! Har bare smakt dressingene derfra, og de havna rett i søpla. Har lest at flere her har prøvd peanøttsmøret, men det har havna i søpla alt sammen. Kan si det slik at dressingene smakte en slags blanding av brent gummi og metall :hungover:

Har bestilt sirup og dipp så det er uansett for sent. Krysser fingrene for at jeg greier å bruke det til noe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
haha, skal krysse fingrene for deg jeg også!

Thanks! Mulig jeg liker det bare fordi jeg er så desp etter sjokolade:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...