Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, noen spesielle vaner/uvaner dere har når dere er aleine som dere (vanligvis) ikke gjør når dere er sammen med andre? :)

Jeg vet med meg sjøl at om jeg er "hjemme aleine" er jeg minst mulig hjemme.Ute med venenr eller borte for å trene. Hvis det er kveld sitter jeg med PC og ofte TV også.. :whistle:

Jeg benytter også anledningen til å lage masse rart på kjøkkenet som jeg finner oppskrift på på nettet. For eksempel lagde jeg eggefluff-greie med eggehvitter, bittelitt flytende natreen, litt bakepulver og litt vaniljesukker. Eggeplommene brukte jeg i hjemmelaget is! *med matfløte...* visste jo at den aldri kom til å bli stivpiska for å si det sånn men. Det ble veldig få ingredienser og kanskje ikke supergodt.

Middagene mine når jeg er aleine: wok av det jeg har. Bønner, fisk/kjøtt, grønnsaker, hot saus, krydder, kokosmelk/fløte. Har vi poteter tar jeg oppi det, eller ovnsbaker det.

- og så blir det MASSE snokespising..:p

Akkurat nå: Usminka, slappe klær, beina på bordet, sitter i sofaen med popcorn, saft, yoghurt, aviser, TV oooog bittelitt skole :o fant ut at jeg har framføring på mandag, dritkult.Bare at jeg er ikke helt alene i kveld, har både pappa og tre hunder hjemme :)

Ja, hva gjør DU? :)

Fortsetter under...

Annonse

Nå bor jeg i kollektiv, så jeg treffer ofte på de hyggelige folka jeg bor med i stua eller på kjøkkenet, men jeg har egentlig et ganske stort og koselig rom, hvor jeg ofte er aleine, og det trives jeg godt med. :) Så jeg synes ikke det å være alene er spesielt unormalt. Jeg ser mye på tv-serier jeg følger, rydder, lager mat, vasker klær, spiller spill, og alle aktiviteter man ikke trenger å være to for å gjøre.

• 2 uker senere...

Annonse

Tar en ekstra lang treningsrunde, kommer hjem, dusjer, dasser rundt i rugbyshorts og singlet, lager en bedre middag med masse spisskummen og grilla paprika (gjett hva kona ikke liker og som jeg synes er smaskens) og enten spiller PS3 eller setter i gang et sci-fi-maraton (Firefly, Planet of the Apes, Star Wars, etc.)

ullundertøy og matlaging! (men det gjelder vel forsåvidt ofte ellers også. kjæresten min liker ikke lyden av fluffing fordi mixeren bråker sånn, så jeg pleier å fluffe litt ekstra :p) også hender det jeg danser til teit musikk og håper ingen ser gjennom vinduet :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...