Gå til innhold

slettet2018

Medlemmer
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om slettet2018

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 04. mai 1989

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://marthetrener.blogg.no
  1. slettet2018

    ingen

    Har uttrykt min bekymring for kjæresten min, og han er enig med meg. Men det er ikke barebare i forhold til ekssamboer.. Snakker aldri stygt om henne foran barna, selv om min kjæreste gjør det (da får han beskjed om at sånt skal han ikke si foran barna). Prøver å oppføre meg "voksent", men skal innrømme at det til tider er vanskelig når jeg er veldig uenig i hvordan ting blir gjort.. Vil jo det beste for barna. Sier forøvrig veldig lite om hva jeg mener er rett, for det er jo ikke "mine" barn. Og tro meg, hvis kjæresten min er uenig og mener at jeg skal holde kjeft, for det er ikke mine barn
  2. slettet2018

    ingen

    Nå var jo mitt poeng også at det er greit med snop på lørda'n (og det er det i massevis her i huset, tro meg!), men at det må gå an å gi barna sunnere mat ellers? Og, på denne cupen var det ikke snakk om "en neve potetgull", en halv sjokolade osv, men det var en hel potetgullpose per unge, pluss kjeks og godteri og alt mulig. Nå kan jeg jo innrømme at jeg er litt forutinntatt mot min kjærestes ekssamboer.. Men nå vet jeg jo litt om hva som foregår også, så man kan trygt si at ungene spiser drittmat (ja, for det ER drittmat) fredag, lørdag og søndag. I tillegg får ungene loff som skolemat f
  3. Vi bruker bare karbonadedeig, så når vi lager kjøttkaker/karbonader, så gjør vi det på den måten. Men, har aldri prøvd karbonader i matboksen, det må jeg prøve!
  4. Takk, det høres fornuftig ut! Har fått bygd en del muskler på overkropp, så nå er det faktisk GØY å trene i singlet! Hihi, ser jo at musklene jobber og at musklene ER DER, riktignok under en del fett. Men, fettprosenten får jeg ta senere, så fokuserer jeg på å bygge nå.
  5. Tenker ifht å bygge muskler. Ser jo at det skjer ting nå, men syns foreløpig at fettprosenten er den samme. Har mer lyst til å spise CC, karbonadedeig, kesam o.l., enn torsk, kylling og laks. Har planer om å høre med en PT om treningsprogram og kostholdsprogram, men er veldig redd for at det da er en forutsetning at jeg MÅ spise torsk, laks osv. for å få best mulig resultater.
  6. Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg har siden april trent styrke ca. 4 ganger i uka - noen ganger mer, andre ganger mindre. Hadde en toukers pause i sommer, men har siden vært back on track. Problemet mitt er at jeg ikke liker torsk, laks og kylling i store mengder! Er veldig glad i CC, kesam, skyr, proteinshaken min tar jeg to ganger om dagen i perioder. Men, når jeg lager meg laks og grønnsaker, så spiser jeg det en gang og så har jeg ikke lyst på det på flere uker. Liker heller ikke torsk og brokkoli og kan ikke se for meg at jeg skal leve på dette i perioder. Er dette virkelig nød
  7. Takk for tips! Skal gi søstra mi beskjed, så får hun finne ut om hun vil prøve M-factor.
  8. Problemet er at hun er allergisk mot egg også.. Og da er jo eggeprotein utelukket..
  9. Tror ikke jeg hadde fått i meg så mye mat på en gang, så jeg får begynne gradvis. Forresten, noen som vet av et godt alternativ til myseprotein? Søsteren min er laktoseintolerant, men skulle hatt proteinpulver. Hun kan jo ikke spise CC, skyr eller sånt heller.
  10. Ligger på 6-8 reps (noe jeg har begynt med de siste ukene, før har jeg ligget på 10-12 reps), så presser meg hardt, ja. Jeg får prøve meg litt frem, får øke en periode fremover og se hva som skjer. Drikker BCAA under trening, og proteinshake etter trening. Sliter litt ifht ordentlig, sunn middag. VET hva jeg bør spise, men med en kjæreste som nesten er sur for at jeg trener så mye, så får jeg ikke presset gjennom så sunne middager som jeg kanskje burde ha. Kan du gi meg et eksempel på hva du spiser ila en dag?
  11. Skal ligge på rundt 2000 kcal, men det kan umulig stemme. Har bestandig hatt lett for å legge på meg, og normalvekta mi i perioder jeg har trent normalt og spist sunt (uten å ha som mål å gå ned), har vært 57 kg. Ligger på rundt 1600 nå, og vekta holder seg stabil på 58 kg. Er bare litt usikker på om jeg best mulig kan bygge muskler med det kaloriinntaket. Ser forskjell på kroppen, men mest på legger og overkropp. Har også holdt meg til cardio 1-2 ganger i uka, men merker at jeg har lyst til å sette fart på ting før sommeren, så har lyst til å øke cardiomengden fra 1-2 til 3-4 ganger i uka
  12. Leser mye forskjellig rundt omkring, både på diverse blogger og ellers. Lurer på hvor mange kalorier jeg skal spise hvis målet er å gå ned i fettprosent, og samtidig bygge muskler? Er 24 år i mai, 1.58 cm høy (lav) og veier ca. 58 kg. Trener etter en 2-splitt og har fire styrkeøkter i uka (hver muskelgruppe får kjørt seg to ganger). Hvor mye cardio kan jeg ha utenom uten at det går utover muskelveksten? Sånn som det er nå trener jeg 1-2 økter cardio utenom (intervaller, lange gåturer). Trener de store baseøvelsene (mark, knebøy og benk), i tillegg til øvelser som går på hver muskelgr
  13. Ble en tur på T.G.I. Fridays i Trondheim på fredag, der jeg spiste burger og chips, etterfulgt av en tur på kino med popcorn og smågodt. Unnskylder meg med at det ikke er ofte jeg og kjæresten er på ute på middag og kino, så da er det lov. I kveld er det lørdag, så det blir litt smågodt og potetgull, men har begrenset meg kraftig ettersom det ble konsumert snop på torsdag også. Har litt dårlig samvittighet, men har gått ned en halvkilo på forrige uke og denne uka, så tror det skal gå greit uansett. Så lenge jeg er tilbake i vanlig gjenge i morgen.
×
×
  • Opprett ny...