Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Det funker svært dårlig å skrive innlegg på forumet fra min Samsung Tab. Prøvd i både standard nettleser som følger med Android og Firefox, men det henger seg i begge. Det henger seg og hele tastaturet på Taben går i lås (er ikke sånn på andre sider). Noen åpenbar grunn til dette, eller..?

Jeg har også Samsung Tab. Funker normalt her. Bruker Google Chrome som er standard nettleser. Merkelig at vi ikke har problemet begge to:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg klarer ikke laste opp bilder på loggboken! Mulig det har noe med nettet jeg er på. Sitter på Eduroam - felles nettverk for universiteter i Europa. Usikker på om det brukes i Norge (befinner meg i Skottland). Det har fungert fint å laste opp bilder hjemmefra, men her kommer altså bare feilmelding "kunne ikke laste opp bilde". Kan dette løses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke laste opp bilder på loggboken! Mulig det har noe med nettet jeg er på. Sitter på Eduroam - felles nettverk for universiteter i Europa. Usikker på om det brukes i Norge (befinner meg i Skottland). Det har fungert fint å laste opp bilder hjemmefra, men her kommer altså bare feilmelding "kunne ikke laste opp bilde". Kan dette løses?

Eduroam er det de bruker på høgskolen her iallefall:) hvorfor det ikke funker å laste opp kan jeg derimot ikke svare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg logget inn med Facebook fra kommentarfeltet nå, og fikk denne feilmld:

Nonce check failed, login aborted. This usually due to your browser's privacy settings or a server-side caching plugin. If you get this error on multiple browsers, please contact the site administrator.

Tipper det er cache plugin på serveren, siden jeg aldri har sett denne feilen noen plass før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...