Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke skrevet noe i loggen, får bare at et fitnessblogen.no svarer ikke på grunn av et langvarig script som kjører.

Skjønner ingen ting...

Prøv å trykke ctrl-shift-esc, da får du opp windows task manager. Velg fanen processes eller prosesser. Høyreklikk på det navnet som ligner på nettlesern din (iexplorer, firefox) og velg end process tree (vet ikke hva det blir på norsk) Bare pass på at du ikke har noe ulagra du vil ta vare på i nettlesern :) Neste gang du starter den tenker jeg alt funker som normalt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, mulig du lukka explorer istede for iexplorer?

HVIS det var det du gjorde kan du trykke ctrl-shift-esc igjen, så velger du file menyen (fil på norsk), new task (run..) og skriver "explorer" og trykker på enter (uten "'ene da)

*edit* Hvis derimot det ikke fikser problemet, så anbefaler jeg ganske enkelt å restarte pc'n :D Funker garantert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å se at jeg har fått noe igjen for alle de åra foran pc skjærmen :D

Jeg tror ikke jeg fikk det til, og jeg tør ikke ta sjangsen på å begi meg ut på noe jeg har null peiling på. Fikk skrevet på loggen nå uten samme beskjed og uten at det blei slettet.

Men tusen takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg fikk det til, og jeg tør ikke ta sjangsen på å begi meg ut på noe jeg har null peiling på. Fikk skrevet på loggen nå uten samme beskjed og uten at det blei slettet.

Men tusen takk for hjelp :)

Bare trivelig :) For framtiden kan du ha i bakhodet at en restart av pc'en nesten alltid vil fikse sånne problemer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er plassen å lure på dette; Når jeg skriver et innlegg får jeg ikke lenger alternativet om å bytte skrifttype, størrelse, osv. Hele verktøylinjen er borte! Hva har skjedd? :eek:

Absolutt plassen, men aner ikke hvorfor. Noen andre med det problemet?

Prøv å sette zoom til 100%. Ctrl+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt plassen, men aner ikke hvorfor. Noen andre med det problemet?

Prøv å sette zoom til 100%. Ctrl+0

Hm, har mac da. Kan det ha noen betydning? (imidlertid rart at det plutselig skulle skje)

Er det noen instillinger jeg har endret med uhell kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logger meg på via Facebook. Dette går fint når jeg nytter nettleseren Safari, men når jeg bruker min primærnettleser Firefox blir jeg logget på i ca to sekunder før jeg automatisk logges av igjen. Noen forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Der lå det minst 10 forskjellige skjermbilder ja. Nå er det bare å skjemmes.. Dere forstår at jeg er ny i gamet, sant? ;)

Uansett:

[ATTACH=full]34751[/ATTACH]

Det ser bare slik ut. Får ikke frem noen andre valg. (Her har jeg trykt på flere valg)

Den var weird! Funnet ut av det?

Uansett, jeg har et eget issue jeg tenkte jeg skulle kjefte litt om.

I dag opplevde jeg å ikke få varsel når noen skrev i en tråd jeg fulgte. Jeg har blitt fortalt at andre har opplevd det samme, men da når det gjelder min logg. Er det noe dere "sliter" med og prøver å fikse/har fiksa, eller er dette helt nytt for dere?

*edit* For å være litt mer konkret er dette tråden jeg ikke fikk mlding om, og innlegget før mitt er det jeg skulle fått varsel om; http://forum.fitnessbloggen.no/threads/you-dont-reach-your-goals-with-wishful-thinking.9133/page-3#post-353036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke varsel i tråder som jeg følger. Eller dvs. noen ganger får jeg det. Ofte så blinker det i varslingsfanen men i grått - gjerne ganske ofte- mens jeg er på bloggen og leser. Mens jeg har skrevet dette har den blinket 3 ganger feks. Scroller jeg oppover siden så er det ikke noe varsel til meg likevel. Bruker mac - vet ikke om det kan ha noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...