Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Jeg logget inn med Facebook fra kommentarfeltet nå, og fikk denne feilmld:

Tipper det er cache plugin på serveren, siden jeg aldri har sett denne feilen noen plass før. :)

Har nok ikke noe med cachingen å gjøre. Vanskelig å si hva som gjorde det. Gi lyd om det ikke gir seg, eller flere har problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nok ikke noe med cachingen å gjøre. Vanskelig å si hva som gjorde det. Gi lyd om det ikke gir seg, eller flere har problemer.

I fila

_process_login.php
i plugin'et

WP-FB-AutoConnect

på linje 49:

 j_die("Nonce check failed, login aborted.\nThis usually due to your browser's privacy settings or a server-side caching plugin. If you get this error on multiple browsers, please contact the site administrator.\n
");[/PHP]

Der ser du hva det refereres til, så kanskje det går an å feilsøke derifra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med dette problemet?

jeg vil lage meg mitt eget passord, men fitnessbloggen insisterer på at "nåværende passord" ikke er riktig. jeg har både skrevet det inn manuelt og sjekket at ikke capslock står på, og jeg har brukt ctrlC+ctrlV fra tidligere tilsendt passord på epost.

what to do?

Send meg en PM med passord du vil ha, så skal jeg bytte for deg. Har ingen god forklaring på hva som kan ha skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden Fitnessbloggen til tider har ganske voldsom trafikk, så har vi også en del avanserte løsninger for å holde alt raskest mulig. Dette kan til tider gi rare feil fra mellomlagringssystemer og lignende, som vi ikke uten videre ser før noen rapporterer de.

Dette er rett å slett en påminnelse om å si ifra når noe ikke virker som det skal (eller pleier). Uansett om det er feilmeldinger, eller funksjoner som i spesielle situasjoner virker tregt. :)

Og hvis noen ikke skulle få brukt forumet i det hele tatt, så har dere meg alltid her: Espen Espelund | Facebook

[ATTACH=full]54077[/ATTACH]

Siden Fitnessbloggen til tider har ganske voldsom trafikk, så har vi også en del avanserte løsninger for å holde alt raskest mulig. Dette kan til tider gi rare feil fra mellomlagringssystemer og lignende, som vi ikke uten videre ser før noen rapporterer de.

Dette er rett å slett en påminnelse om å si ifra når noe ikke virker som det skal (eller pleier). Uansett om det er feilmeldinger, eller funksjoner som i spesielle situasjoner virker tregt. :)

Og hvis noen ikke skulle få brukt forumet i det hele tatt, så har dere meg alltid her: Espen Espelund | Facebook

[ATTACH=full]54077[/ATTACH]

Linken til denne siden fungerer ikke:

404 Ikke funnet - Fitnessbloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...