Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva slags feilmelding?

Skal se om jeg får opp noe kode neste gang, det kommer en rute med masse koding/skrift i stedet for varslene som skulle vært listet der. Om du bare fysisk trykker på varsler en gang til, eller trykker oppdater på siden pleier det å forsvinne med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får opp noe kode neste gang, det kommer en rute med masse koding/skrift i stedet for varslene som skulle vært listet der. Om du bare fysisk trykker på varsler en gang til, eller trykker oppdater på siden pleier det å forsvinne med det samme.

Den koden vil jeg VELDIG gjerne ha ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fitnessbloggen henger seg så og si alltid etter at jeg har trykket på å skrive et nytt innlegg (send svar),

spesielt i loggboken. Tar typ sekunder fra svarknappen er trykket til jeg må lukke nettleseren.

Fungerer fitnessbloggen bedre med noe annet enn internet explorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fitnessbloggen henger seg så og si alltid etter at jeg har trykket på å skrive et nytt innlegg (send svar),

spesielt i loggboken. Tar typ sekunder fra svarknappen er trykket til jeg må lukke nettleseren.

Fungerer fitnessbloggen bedre med noe annet enn internet explorer?

Alt fungerer bedre i noe annet enn Internett Explorer. Prøv denne: Chrome-nettleseren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det funker svært dårlig å skrive innlegg på forumet fra min Samsung Tab. Prøvd i både standard nettleser som følger med Android og Firefox, men det henger seg i begge. Det henger seg og hele tastaturet på Taben går i lås (er ikke sånn på andre sider). Noen åpenbar grunn til dette, eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker svært dårlig å skrive innlegg på forumet fra min Samsung Tab. Prøvd i både standard nettleser som følger med Android og Firefox, men det henger seg i begge. Det henger seg og hele tastaturet på Taben går i lås (er ikke sånn på andre sider). Noen åpenbar grunn til dette, eller..?

Har en mistanke, men det krever litt jobb. Vanskelig å teste siden jeg ikke har sånn selv. Skal uansett se på det snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...