Gå til innhold

Ny melk med ekstra proteiner fra Tine


EgF

Anbefalte innlegg

Leste et oppslag på aftenposten.no om en ny melk tine skal lansere i september, som det står at skal inneholde blandt annet 50% mer proteiner. Syntes det var en god nyhet og tenkte jeg skulle dele det, dette er ikke noe forsøk på reklame el. Er det noen her som kan se for seg å bruke produktet?

Ny melk med dobbelt så lang holdbarhet -Aftenposten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50% mer protein vil si at melken vil inneholde rundt 5g proteiner per 100g? Om man ikke drikker veldig mye melk kan ikke jeg se at 1,6g mer proteiner per 100g har så mye å si... :meh:

Hvorfor ikke optimalisere næringsinnholdet i alle matvarer? :) (Det det er mulig, uten å gå på bekostning av noe annet)

Det vil ikke bare si å behandle annerledes, slik som her. Jeg tenker også på endring i tilsetninger osv.

Manne bekker små, blir en sunnere å! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50% utgjør en del for oss som ligger på 1-4L daglig :pompous:

Det var jo det jeg sa:) Om man ikke drikker veldig mye melk har det ikke så mye å si = om man drikker veldig mye melk har det noe å si. 1-4L daglig sklir greit inn under kategorien veldig mye melk :pompous:

Hvorfor ikke optimalisere næringsinnholdet i alle matvarer? :) (Det det er mulig, uten å gå på bekostning av noe annet)

Det vil ikke bare si å behandle annerledes, slik som her. Jeg tenker også på endring i tilsetninger osv.

Manne bekker små, blir en sunnere å! :D

Joda. Greit nok det, men prisøkningen kommer nok deretter også. Som mager CC med 2g mindre fett per 100g koster opp til 10 kr mer enn originalen. Det kommer an på hvilken butikk man handler på, men likevel. Jeg slakter ikke det nye produktet, bare sa at jeg selv mener at 1,6g proteiner per 100g ikke er noe å sprette champagneflasken for om man drikker ett-to glass melk om dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det jeg sa:) Om man ikke drikker veldig mye melk har det ikke så mye å si = om man drikker veldig mye melk har det noe å si. 1-4L daglig sklir greit inn under kategorien veldig mye melk :pompous:

Joda. Greit nok det, men prisøkningen kommer nok deretter også. Som mager CC med 2g mindre fett per 100g koster opp til 10 kr mer enn originalen. Det kommer an på hvilken butikk man handler på, men likevel. Jeg slakter ikke det nye produktet, bare sa at jeg selv mener at 1,6g proteiner per 100g ikke er noe å sprette champagneflasken for om man drikker ett-to glass melk om dagen;)

God jeg slapp det da, champagne er ikke en favoritt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Greit nok det, men prisøkningen kommer nok deretter også. Som mager CC med 2g mindre fett per 100g koster opp til 10 kr mer enn originalen. Det kommer an på hvilken butikk man handler på, men likevel. Jeg slakter ikke det nye produktet, bare sa at jeg selv mener at 1,6g proteiner per 100g ikke er noe å sprette champagneflasken for om man drikker ett-to glass melk om dagen;)

Neida.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favoritten er det jeg kaller supermelk. 1L helmelk + en halv liten flaske fløte (160ish gram). Dæven det er godt.

1250+kcal for all kiiinds of gains.

Holy shit må prøves :p, men håper den ikke er drit tykk...men skal nok komme seg nedi magen. Greide å bruke 4 scoops mutan mass gainer med 3dl melk! hahahahaha den gjørma!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...