Gå til innhold

Sunt julegodt?


Cile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julevafler:

0,3 dl peanøttmel

1 ss havregryn

1 egg

1 eggehvite

1 ss kesam

1 ss yoghurt naturell

1/2 ts bakepulver

Stevia english toffee

Stevia vanilje

1/2 ts allehånde

1/2 ts malt nellik

1/2 ts malt ingefær

1/2 ts kakao

Salt og bittelitt pepper

---> blender --> vaffeljern

Fikk 2 1/2 plate. Ca 300 kcal.

God lunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som vet hvor man kan få tak i sukkerfri gløgg? kan ikke huske å ha sett det (mulig jeg har vært blind) fant det i danmark nemlig

Sverige og Danmark har som regel et bedre utvalg enn oss når det gjelder sukkerfrie og lightvarianter av div matvarer - så du er nok ikke blind :)

Hva med å lage selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den julebrusen er ufattelig god :thumbsup: MYE bedre enn de vanlige julebrusene med sukker. Cola X kan også anbefales om noen er lei Pepsi Max :D ( mye billiger også!!)

Den var sykt god, ja!! Eneste dumme nå, er at Pappa har hamstra Ringnes julebrus til julaften for å være snill mot meg... Uten å spørre først, selvsagt. :( What to doooo. Kanskje jeg kan overbevise søsteren min om å drikke det. Hun er litt slik sukkerjunkie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var sykt god, ja!! Eneste dumme nå, er at Pappa har hamstra Ringnes julebrus til julaften for å være snill mot meg... Uten å spørre først, selvsagt. :( What to doooo. Kanskje jeg kan overbevise søsteren min om å drikke det. Hun er litt slik sukkerjunkie.

Oida... Du får tvinge det på søsteren din, evt servere det til absolutt alle andre enn deg selv :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det fantes sukkerfri julebrus! :( ----> :cry:

Kanskje jeg skal sende en mail til det lokale bryggeriet :cool: hehe, de lager jo sukkerfri brus fra før av, så det kan ikke være SÅ vanskelig. Jeg mener de har jo ingrediensene, og julebrusen "vår" er jo den de fleste her i området drikker rundt juletider. Sikker på at den hadde vært populær. Jeg mener, jeg hadde i hvert fall drikt den (og det er jo en del bare det :whistling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det fantes sukkerfri julebrus! :( ----> :cry:

Kanskje jeg skal sende en mail til det lokale bryggeriet :cool: hehe, de lager jo sukkerfri brus fra før av, så det kan ikke være SÅ vanskelig. Jeg mener de har jo ingrediensene, og julebrusen "vår" er jo den de fleste her i området drikker rundt juletider. Sikker på at den hadde vært populær. Jeg mener, jeg hadde i hvert fall drikt den (og det er jo en del bare det :whistling:)

Det finnes!!! :thumbsup:

Rema 1000 selger Grans Julebrus X - uten tilsatt sukker. Den er fantastisk god!!! Jeg hamstrer alltid når jeg er på butikken... Er visst flere som liker den, for det tar ikke lang tid før de er tomme i butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes!!! :thumbsup:

Rema 1000 selger Grans Julebrus X - uten tilsatt sukker. Den er fantastisk god!!! Jeg hamstrer alltid når jeg er på butikken... Er visst flere som liker den, for det tar ikke lang tid før de er tomme i butikken...

Da skal jeg på rema idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...